پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز AMG GT (2)

تیونینگ مرسدس بنز AMG GT با 650 اسب بخار قدرت

اگر شما از آن دسته طرفداران دو آتشه مرسدس بنز هستید که نمی توانید برای مدل AMG GT Black Series صبر کنید، در این میان تیونرها عطش شما را برطرف خواهند کرد. به تازگی تیونر Fostla یک نمونه AMG GT را تیونینگ کرده و قدرت آنرا به 650 اسب بخار رسانده است. در مرحله اول […]

ارشیا
دوشنبه - ۱۶ مهر ۱۳۹۷

اگر شما از آن دسته طرفداران دو آتشه مرسدس بنز هستید که نمی توانید برای مدل AMG GT Black Series صبر کنید، در این میان تیونرها عطش شما را برطرف خواهند کرد. به تازگی تیونر Fostla یک نمونه AMG GT را تیونینگ کرده و قدرت آنرا به 650 اسب بخار رسانده است.

در مرحله اول بادی کیت جدیدی بر روی این خودرو نصب شده است که بدنه خودرو را کشیده تر می کند.

مرسدس بنز AMG GT (5)

دیفیوزر و بال عقب جدید به همراه اسپلیتر جلو از جمله نکات این کیت بدنه هستند. رنگ سبز استفاده شده بر روی بدنه این خودرو رنگ فابریک مرسدس بنز نیست. بلکه بر روی بدنه از روکش های مخصوص سبز رنگ استفاده شده که در برخی قسمت های بدنه شامل رگه های زرد هم می شود. رینگ های 20 اینچی فورج آلومینیومی ADV1 به خودرو ظاهر جذابی بخشیده است.

مرسدس بنز AMG GT (3)

زیر بندی AMG GT هم توسط Fosla تقویت شده و از کمک فنرهای مخصوص KW استفاده شده است. اما تغییرات فقط مختص بدنه نمی شود. موتور 4 لیتری 8 سیلندر تویین توربو در مدل های پایه 469 اسب بخار تولید می کند در حالی که در نمونه GT R این قدرت به 577 اسب بخار می رسد. اما قدرت خودرو تیونینگ شده Fosla اکنون به 650 اسب بخار و گشتاور آن  به 800 نیوتن متر رسیده است. به جرات این خودرو را می توان یکی از بهترین نمونه های مرسدس بنز AMG GT تیونینگ شده تاکنون نامید.

مرسدس بنز AMG GT (7)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

نسل جدید مرسدس بنز SL تا سال 2020 معرفی خواهد شد

تلفیقی از سنت و مدرنیته / مرسدس بنز 190E با چاشنی C63 جدید

مرسدس بنز GT 43 معرفی شد / فرزند جدید خانواده AMG

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی