پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آئودی R8 Plus Competition (4)

معرفی آئودی Competition R8 V10 Plus با قدرت بیشتر و وزن کمتر

کمپانی آئودی به تازگی نمونه ای قدرتمند از R8 را معرفی کرده تا ماه آینده به بازار وارد می شود. اما شانس بسیار کمی برای خرید آن وجود دارد زیرا تنها 10 نمونه از R8 Competition به بازار آمریکا وارد خواهد شد. تمامی این خودروها از موتور قدرتمند 10 سیلندر، پکیج آیرودینامیکی و رنگ مخصوص […]

ارشیا
پنجشنبه - ۲۶ مهر ۱۳۹۷

کمپانی آئودی به تازگی نمونه ای قدرتمند از R8 را معرفی کرده تا ماه آینده به بازار وارد می شود. اما شانس بسیار کمی برای خرید آن وجود دارد زیرا تنها 10 نمونه از R8 Competition به بازار آمریکا وارد خواهد شد. تمامی این خودروها از موتور قدرتمند 10 سیلندر، پکیج آیرودینامیکی و رنگ مخصوص Suzuka Gray بهره می برند.

همانطور که از نام این پکیج جدید پیداست، آئودی R8 این بار برای رقاب جدی تری ساخته شده است. این پکیج جدید با افزایش قدرت و کاهش وزن برای R8 معرفی شده است. کمپانی آئودی بصورت دقیقی کاهش وزن این خودرو نسبت به نمونه قبلی را اعلام نکرده اما می توانیم تغییرات کاهشی را بصورت سر انگشتی حساب کنیم.

آئودی R8 Plus Competition (3)

رینگ های جدید این خودرو 11 کیلوگرم سبک تر از نمونه استاندارد هستند. پلیت لنت های ترمز تیتانیومی هم هرکدام 1 کیلوگرم وزن کمتری دارند. این نشان می دهد که مهندسین ائودی برای کاهش وزن در این نمونه تلاش زیادی انجام داده اند. اما در قسمت آیرودینامیکی خودرو، وزن بیشتری برای رسیدن به آیرودینامیک بیشتر لحاظ شده. پکیج آیرودینامیکی بدنه از جنس فیبر کربن ساخته شده و شامل اسپلیتر جلو، بال عقب ثابت، پره های روی سپر و دیفیوزر عقب می شود.

آئودی R8 Plus Competition (8)

به لطف این پکیج جدید، R8 Competition به میزان 90 کیلوگرم نیروی جاذبه بیشتری تولید می کند. رنگ مشکی استفاده شده بر روی بخش هایی از بدنه، بر جذابیت این خودرو می افزاید. در فضای کابین هم از صندلی های چرمی و فرمان اسپرت جیر استفاده شده تا کابین ظاهر اسپرت تری داشته باشد. 10 نمونه از این خودرو در ماه نوامبر به بازار عرضه خواهند شد.

آئودی R8 Plus Competition (6)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

باز هم آئودی، باز هم رسوایی! / جدیدترین اتهام آئودی در دست کاری اطلاعات

اولین محصول تمام الکتریکی آئودی معرفی شد / e-tron با قیمت پایه 74 هزار دلاری

تصمیم بحث برانگیز آئودی / نسل جدید R8 تمام الکتریکی خواهد بود

طرح های تشویقی جدید آئودی برای حفظ مشتریان ثابت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی