پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

برنامه ویژه وزارت صنعت برای کنترل بازار خودرو

رصا رحمانی وزیر پیشنهادی وزارت صنعت ازطرح ها وبرنامه های خود برای بهبود وضعیت صنعت و همچنین کنترل قیمت و بازار خودرو خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ به تشریح برنامه های خود برای وزارت صنعت، معدن و تجارت پرداخت و گفت: در شرایط خاصی قرار داریم مسائل تحریم و نوسانات ارزی […]

هادی سیانکی
جمعه - ۴ آبان ۱۳۹۷

رصا رحمانی وزیر پیشنهادی وزارت صنعت ازطرح ها وبرنامه های خود برای بهبود وضعیت صنعت و همچنین کنترل قیمت و بازار خودرو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

به تشریح برنامه های خود برای وزارت صنعت، معدن و تجارت پرداخت و گفت: در شرایط خاصی قرار داریم مسائل تحریم و نوسانات ارزی پیش روی کشور است و برنامه های بنده برای وزارت صنعت، معدن و تجارت تحت تاثیر همین شرایط است.

وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: ضمن توجه به برنامه های بلند مدت و اهدافی که در برنامه توسعه ای پیش و سایر اسناد بالا دستی بینی شده، برای تنظیم بازار و صادرات برنامه های ویژه ای را پیگیری می کنیم.

وی با بیان اینکه مختصات امروز کشور در حوزه تولید متفاوت است، بیان داشت: در مواد معدنی و محصولات صنایع معدنی با افزایش نرخ ارز توجیح اقتصادی افزایش پیدا کرد و به نوعی فرصت است، اما در برخی حوزه های دیگر اقتصادی محدودیت هایی وجو ددارد با این شرایط باید بیشترین بهره را از فرصت های تحریمیداشته باشیم تا آثار منفی تحریم در زندگی مردم کاهش یابد.

رحمانی با بیان اینکه صنعت خودرو، صنعت مادر است، بیان داشت: این صنعت در کشور ما بازار خوبی دارد، در برنامه ششم نیز توجه ویژه به این صنعت شد، ما نیز در وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه ویژه ای طراحی کرده ایم که با همکاری بخش های مختلف اجرایی می شود.

وی توضیح داد: برنامه اساسی  این است که باافزایش تیراژ و داخلی سازیمی توان هزینه های را پوشش داد و قیمت خودرو را متعادل کرد.

وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه عدم ثبات در تصمیم گیری آفت تولید است، بیان داشت: با پیش بینی شرایط اقتصادی کشور در 6 ماه آینده می توان از اتخاذ تصمیمات دوره ای و متعدد جلوگیری کرد، از سوی دیگر با مشارکت بخش خصوصی می توان تصمیم گیری های قاطع و بلند مدت گرفت.

منبع: خانه ملت

رحمانی وزیر صنعت می شود؟ / گزینه های پیشنهادی روحانی برای 4 وزارتخانه

وزیر صنعت: کاهش قیمت خودرو به کاهش هزینه خودروسازان بستگی دارد

ابلاغیه وزیر صنعت برای تسهیل واردات لاستیک خودروهای سنگین

وزیر پیشنهادی گزینه مناسب برای تصدی وزارت صمت است

زمینه‌های بروز تخلف در بخش واردات خودرو

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی