پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فوتون ساوانا

فوتون ساوانا ، قدرتمندترین خودرو ساخت داخل، روانه بازار می شود

گروه عظیم خودرو طی روزهای آتی تحویل فوتون ساوانا ، قوی‌ترین خودرو ساخت داخل را آغاز خواهد کرد. عظیم خودرو ضمن محقق نمودن تعهد خود طی روزهای آتی نخستین سری از خودروی شاسی‌بلند فوتون ساوانا را که در خط تولید این شرکت در شهر بروجرد تولید می‌شود به خریداران تحویل خواهد داد. گروه عظیم خودرو […]

javankhodro
پنجشنبه - ۱۰ آبان ۱۳۹۷

گروه عظیم خودرو طی روزهای آتی تحویل فوتون ساوانا ، قوی‌ترین خودرو ساخت داخل را آغاز خواهد کرد.

عظیم خودرو ضمن محقق نمودن تعهد خود طی روزهای آتی نخستین سری از خودروی شاسی‌بلند فوتون ساوانا را که در خط تولید این شرکت در شهر بروجرد تولید می‌شود به خریداران تحویل خواهد داد.

گروه عظیم خودرو بعنوان جدید ترین خودروساز ایرانی با یک دهه تجربه در بازار خودرو کشور که از سه سال گذشته در راستای حمایت از تولید ملی و ایجاد اشتغال برای جوانان ایرانی پا به عرصه تولید خودرو گذاشته، در این راستا تولید خودروی ساوانا را از برند مطرح و قدرتمند فوتون در دستور کار قرار داده است.

مشخصات فنی فوتون ساوانا

فوتون ساوانا که از یک موتور 2 لیتری توربو با تکنولوژی پاشش سوخت TGDIطراحی شده توسط متخصصان آلمانی و با 214 اسب بخار قدرت در 5500 دور در دقیقه و گشتاور 320 نیوتن متر در 4500-1750 دور در دقیقه بهره مي برد، هم‌ اکنون عنوان قوی‌ترین خودرو تولید شده در کشور را در اختیار دارد که پس از گذراندن مراحل تولید در سایت شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو در شهر بروجرد و اتمام آزمایش‌های فنی و تست‌های مربوطه، مجوز شماره‌گذاری را دریافت کرده است و طی روزهای آتی تحویل نخستین سری از این شاسی‌بلند پرقدرت آغاز خواهد شد.

خودروی شاسی بلند فوتون ساوانا از توانمندی فوق العاده ای در مسیرهاي ناهموار (آفرود) بهره مند است که با توجه به فقدان خودروی ویژه آفرود در بخش تولید می تواند بعنوان گزینه ای مناسب نیاز مخاطبان حرفه ای این بخش را پاسخگو باشد و در بازار خودروی ایران با خودروهایی همچون رکستون G4 ،هاوال H9 و فودای Landfort رقابت خواهد کرد، هرچند فعلا خبری از عرضه رقبای وارداتي و يا توليدي این خودرو نیست.

مرد مسیرهای سخت/ بررسی فوتون ساوانا در آستانه ورود به بازار

مجوز پیش فروش خودرو برای ایرتویا، رامک خودرو و عظیم خودرو

 

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 53/ ((فیلم)) رونمایی از محصولات برند ماهیندرا توسط عظیم خودرو

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره -28/ رونمائی از محصولات ماهیندارا توسط عظیم خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی