پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوخسروانی

اتوخسروانی برای اولین بار چری آریزو6 را به نمایش عمومی در آورد + عکس

اتوخسروانی تنها نمایندگی چری در منطقه 1 تهران این بار در پاساژ ارگ تجریش میزبان مردم است تا از نزدیک با این سدان جدید آشنا شوند. این اولین بار است که آریزو6 توسط نمایندگان چری در ایران در معرض نمایش عمومی قرار می گیرد و روز اول نمایش با استقبال خوبی رو به رو شده […]

javankhodro
پنجشنبه - ۱۰ آبان ۱۳۹۷

اتوخسروانی تنها نمایندگی چری در منطقه 1 تهران این بار در پاساژ ارگ تجریش میزبان مردم است تا از نزدیک با این سدان جدید آشنا شوند. این اولین بار است که آریزو6 توسط نمایندگان چری در ایران در معرض نمایش عمومی قرار می گیرد و روز اول نمایش با استقبال خوبی رو به رو شده است.

از آریزو6 بیشتر بدانیم:

آریزو6 جدیدترین محصول چری به شمار می رود. سدانی نیمه لوکس که مراحل مختلف را برای عرضه در بازار ایران سپری می کند و قرار است به زودی توسط مدیران خودرو داخل ایران به تولید برسد.

چری آریزو6 با تشریفات خاصی راه ورود به ایران را طی می کند. مدتی پیش تصاورش با پوشش استتاری در حال تست در جاده های کشور دیده شد. این اتفاق، قبل از عرضه این خودرو در بازار جهانی، نشان از اهمیت ویژه بازار ایران برای چری دارد. همچنین تست این خودرو در شرایط مختلف آب و هوایی و نقاط مختلف کشور، می تواند نشانگر وسواس مدیران خودرو و چری برای عرضه آریزو6 در بازار ایران باشد. اتفاقی که باعث می شود آریزو6 بیش از دیگر محصولات این شرکت با شرایط آب و هوایی ایران آدابته باشد.

چری آریزو6 از پیشرانه ای مشترک با چری تیگو7 بهره می برد. پیشرانه ای که امتحان اش را در بازار ایران پس داده و به لطف جفت شدن با گیرباکسی مدرن تر، عکس العمل تیزتری را برای آریزو6 به ارمغان می آورد. این پیشرانه 4 سیلندر با توربوشارژر تغزیه می شود. این ویژگی باعث شده تا با حجم کم موتور، توان مناسبی تولید کند و از طرفی مصرف سوخت اش هم کاملا اقتصادی باشد. این پیشرانه از استاندارد آلایندگی یورو5 پلاس بهره می برد و به لطف استفاده از توربوشارژر، ماکزیمم گشتاورش در دورهای پایین در دسترس است.

آریزو6 با زبان جدید طراحی چری خلق شده. اصل مهم این زبان طراحی پویایی است. فضای کابین چری آریزو6 همان بخشی است که نظر شما را نسبت به خودروهای چینی عوض می کند. در این قسمت از خودروهای معروف دنیا الهام گرفته شده و با سبکی خاص ترکیب شده است.

اتوخسروانی از علاقه مندان دعوت می کند تا پایان جمعه شب، از این سدان زیبا و جذاب برای اولین بار در ایران دیدن کنند و پاسخ سوالات خود را از کارشناسان مستقر در غرفه دریافت کنند.

نشانی غرفه و محل نمایش چری آریزو6 : تهران – میدان تجریش – پاساژ ارگ تجریش

نشانی نمایندگی شمیران اتوخسروانی: تجریش – دوراهی دزاشیب – جنب بانک حکمت – تلفن: 22707171

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی