پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو ساندرو

بخشنامه تحویل پراید به جای ساندرو و تندر90 لغو شد

گروه خودروسازی سایپا، بخشنامه جایگزینی تیبا و پراید به جای رنو ساندرو و تندر90 را لغو کرد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو با توجه به تحریم های خودرویی و عدم تامین قطعات محصولات رنو از جمله ساندرو در مدت اخیر اخبار ضد و نقیض فراوانی در این رابطه منتشر شد.  چندی پیش دبیر […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۱ آبان ۱۳۹۷

گروه خودروسازی سایپا، بخشنامه جایگزینی تیبا و پراید به جای رنو ساندرو و تندر90 را لغو کرد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

با توجه به تحریم های خودرویی و عدم تامین قطعات محصولات رنو از جمله ساندرو در مدت اخیر اخبار ضد و نقیض فراوانی در این رابطه منتشر شد.  چندی پیش دبیر انجمن قطعه سازان خودرو با اعلام اینکه متأسفانه قطعه سازان ایرانی به دلیل عدم تأمین قطعات سی کی دی امکان تولید سایر قطعات رنو را در کشور ندارند، گفت: تولید رنو ساندرو در کشور متوقف خواهد شد.

حال این پرسش پیش می اید که در چنین شرایطی تکلیف ساندروهای پیش فروش شده چه می شود؟ چند روز پیش مدیرعامل سایپا ضمن اعلام اینکه برای حفظ منافع مشتریان طرحی را برای تأمین قطعات ساندرو پیش بینی کرده ایم، گفت: هنوز این طرح به جمع بندی نرسیده البته اگربه نتیجه نرسیم خودروهای دیگر را جایگزین این محصول خواهیم کرد.

در همین راستا روز شنبه 19 آبان 97 سایپا طی بخشنامه ای به نمایندگی‌ها اعلام کرد مشتریانی که ساندرو و تندر90 ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند محصولات خانواده پراید یا تیبا را به‌جای خودروی ثبت‌نامی خود از شرکت تحویل بگیرند. حال گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه ای، بخشنامه جایگزینی خودروهای ساندرو و تندر90 با تیبا و پراید را لغو کرده و این اطلاعیه را به نمایندگی ها ابلاغ کرده است.

لغو بخشنامه تحویل پراید و تیبا به جای ساندرو و تندر90

در بخشنامه قبلی سایپا به نمایندگی‌های فروش آمده بود:

 احتراماً با پوزش از مشتریان به دلیل تأخیر پیش‌ آمده در ایفای تعهدات انواع محصولات رنو شرکت پارس خودرو به‌ اطلاع می‌رساند: مشتریان محترم می‌توانند در صورت تمایل نسبت به انتخاب یکی از دو روش پیشنهادی زیر اقدام کنند.1. انتظار مشتریان محترم تا رفع مشکل تولید محصولات رنو با شرایط ذیل:الف ــ قیمت محصولات به‌ قیمت زمان تحویل مشتری طبق قرارداد محاسبه خواهد شد.ب ــ سود مشارکت و تأخیر طبق قرارداد به‌ میزان 27 درصد (15 درصد سود مشارکت) ادامه خواهد یافت.پیشنهاد اول برای مشتریانی که قصد تبدیل خودرو دارند:جایگزینی تعهدات رنو با محصولات X100 (سایپا 131، سایپا 151) و X200 (تیبا، تیبا2، ساینا) با سود مشارکت و تأخیر به‌میزان 27 درصد طبق قرارداد به یکی از روش‌های ذیل:الف) تعهدات انواع ساندرو و استپ‌وی به دو دستگاه خودرو یک دستگاه X100 و یک دستگاه X200 که یک دستگاه با موعد تحول بهمن 97 به بعد با قیمت زمان تحویل محصول رنوی مشتری و یک دستگاه با زمان تحویل آذر 98 به‌قیمت روز شرکت.ب) تعهدات تندرو به یک دستگاه خودرو X100 (سایپا 131، سایپا 151) و X200 (تیبا، تیبا2، ساینا) با موعد تحویل بهمن 97 به بعد با قیمت زمان تحویل محصول رنوی مشتری.

بخشنامه تحویل پراید به جای ساندرو

تکلیف ساندروهای پیش فروش شده چه می شود؟

اطلاعیه پارس خودرو برای تاخیر در تحویل خودروهای گروه رنو

چراغ خط تولید رنو ساندرو در ایران خاموش می‌شود

شرایط پیش فروش نقدی تیبا اعلام شد (موعد تحویل تابستان 98)

مدیرعامل سایپا از مشتریان عذرخواهی کرد/ با بهبود شرایط تولید بدعهدی های اخیر جبران می‌شود

پارس خودرو هرگونه افزایش قیمت محصولاتش را تکذیب کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی