پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معاینه فنی خودرو

خودروهای فاقد معاینه فنی در تمام شهرهای استان تهران جریمه می شوند

استاندار تهران از اجرای طرح جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی در تمام شهرهای این استان در آینده خبر داد و گفت: این طرح به طور آزمایشی به مدت ۲ ماه در اسلامشهر اجرا می شود. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ محمد حسین مقیمی در خصوص اجرای طرح کاهش اظهار داشت: در جلسه شورای […]

هادی سیانکی
دوشنبه - ۲۱ آبان ۱۳۹۷

استاندار تهران از اجرای طرح جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی در تمام شهرهای این استان در آینده خبر داد و گفت: این طرح به طور آزمایشی به مدت ۲ ماه در اسلامشهر اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

محمد حسین مقیمی در خصوص اجرای طرح کاهش اظهار داشت: در جلسه شورای ترافیک استان تخران اجرای طرح معاینه فنی خودروها و ثبت پلاک خودروهای فاقد معاینه فنی از طریق دوربین های شهری در شهرستان اسلامشهر بررسی شد، که طی مصوبه این جلسه طرح ثبت جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی طی 2 ماه به طور آزمایشی و ارشادی در اسلامشهر اجرایی می شود.

وی گفت: در این مدت با همکاری شهرداری اسلامشهر جرائم ارشادی به اطلاع صاحبان خودرو می رسد.

رییس شورای ترافیک استان تهران ادامه داد: پلیس راهور از طریق پیامک به صاحبان خودروهای فاقد معاینه فنی اجرای سراسری و قطعی طرح پس از دو ماه را اطلاع رسانی کند.

وی افزود: مصوب شد، پس از انجام مطالعات اولیه اجرای طرح معاینه فنی خودروها در همه شهرهای استان تهران نهایی شود، که با آماده سازی زیرساخت ها در شهرهای استان و پس از اخذ مجوز از وزارت کشور و مصوبه شورای ترافیک استان، پلاک خودروهای فاقد معاینه فنی در همه شهرهای استان تهران ثبت و جریمه می شوند.

مقیمی گفت: راه اندازی ایستگاه مترو واوان در اسلامشهر از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

بر اساس این گزارش و به گفته حسین طلا، شهردار اسلامشهر، این شهر آمادگی زیرساختی برای تعبیه دوربین های شهری ثبت پلاک های فاقد معاینه فنی را دارد و این آمادگی طی دو ماه اجرای طرح برای تنفس قطعی می شود.

جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی با دوربین های خودروهای مکانیزه متحرک

جریمه خودروها به واسطه ورود به محدوده طرح ترافیک در پنجشنبه ها تکذیب شد

جریمه خودروهایی که با تصادف ترافیک ایجاد می کنند

توقف جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی در طرح LEZ

آغاز فاز دوم طرح کاهش آلودگی هوا/ جریمه 50 هزار تومانی در انتظار خودروهای فاقد معاینه فنی

خودروهای فاقد معاینه فنی روزانه 50 هزار تومان جریمه می شوند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی