پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا کمری (1)

افت محبوبیت سدان ها، دلیل کاهش تولید تویوتا کمری

بنابر آمار منتشر شده، با افزایش محبوبیت خودروهای شاسی بلند، خودروهای سدان با افت چشمگیری در فروش مواجه شده اند. به همین دلیل کمپانی تویوتا قصد دارد تولید نمونه کمری را در یکی از 3 خط تولید خط در کنتاکی آمریکا کاهش دهد. هنوز مشخص نیست که تولید این خودرو با افت چند درصدی مواجه […]

ارشیا
شنبه - ۲۶ آبان ۱۳۹۷

بنابر آمار منتشر شده، با افزایش محبوبیت خودروهای شاسی بلند، خودروهای سدان با افت چشمگیری در فروش مواجه شده اند. به همین دلیل کمپانی تویوتا قصد دارد تولید نمونه کمری را در یکی از 3 خط تولید خط در کنتاکی آمریکا کاهش دهد.

هنوز مشخص نیست که تولید این خودرو با افت چند درصدی مواجه خواهد شد اما به هر ترتیب لطمه شغلی به کارکنان خط تولید وارد نخواهد شد. به گفته ریک هستربرگ از کمپانی تویوتا: بازار خودرو به صورت چرخشی عمل می کند و ما نیاز داریم که برای آینده فروشمان برنامه ریزی کنیم. نمونه کمری از پر فروش ترین خودروهای تویوتا در بازار آمریکاست. اما فروش این خودرو تا ماه نوامبر نسبت به سال قبل 6.1 درصد کاهش یافته است.

تویوتا کمری (2)

تویوتا در این مدت 289,801 دستگاه کمری فروخته در حالی که از نمونه RAV4 که پرفروش ترین خودرو تویوتا در بازار آمریکاست، 353,151 نمونه ساخته شده است. اما تویوتا از کمری قافل نشده و اخیرا نمونه اسپرت TRD را هم از این خودرو معرفی کرده است. نمونه ای که با دارا بودن کیت بدنه ، رینگ های 19 اینچی و … جذابیت های فراوانی دارد. این خودرو از موتور قدرتمند 3.5 لیتری 6 سیلندر 301 اسب بخاری و شاسی اسپرت بهره می برد.

تویوتا کمری 4

هم چنین کمپانی تویوتا اعلام کرده که در صورت لزوم، برنامه هایی برای توقف تولید برخی محصولات خود را پیگری خواهد کرد. آنها معتقدند که بازار خودرو دائما در حال تغییر است و باید خود را بروزرسانی کنند. بعید است که نمونه همچنان محبوب کمری در این لیست قرار بگیرد. اما خودروهایی همچون یاریس، بیشترین خطر را حس می کنند. همان طور که بازار خودروهای شاسی بلند، کراس اوور ها و وانت ها در حال گسترش است، بازار خودروهای کوچک رو به افول است و دیگر محبوبیت سابق را ندارند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

ارزان ترین سوخت جهان متعلق به ایران است! / نتایجی جالب از تحقیقات شرکت Veygo

مشتری مداری به سبک تویوتا / با افتخار وانت شما با نمونه جدید تعویض خواهد شد!

کمپانی پورشه به طور میانگین در هر روز چقدر درآمد دارد؟

تویوتا کرولا سدان 2020 در نمایشگاه گوانگجو معرفی خواهد شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی