پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فاو بسترن B30

خودداری مدیرعامل گروه بهمن از ارائه توضیح در رابطه با افزایش قیمت بسترن B30

افزایش قیمت بسترن B30 به بیش از 124 میلیون تومان، موجب نارضایتی خریداران حواله این خودرو شده است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ گروه خودروسازی بهمن پس از تاخیر در تحویل خودروهای بسترن b30 در دعوت ‌نامه ارسالی به مشتریان بهای رسمی این خودرو را برای تحویل حواله‌های شهریور و مهر 97 مبلغ […]

هادی سیانکی
دوشنبه - ۵ آذر ۱۳۹۷

افزایش قیمت بسترن B30 به بیش از 124 میلیون تومان، موجب نارضایتی خریداران حواله این خودرو شده است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

گروه خودروسازی بهمن پس از تاخیر در تحویل خودروهای بسترن b30 در دعوت ‌نامه ارسالی به مشتریان بهای رسمی این خودرو را برای تحویل حواله‌های شهریور و مهر 97 مبلغ 106 میلیون 800 هزار تومان اعلام کرده است و هفته گذشته هم بهای رسمی این خودرو را برای حواله‌های آذرماه به 124 میلیون و 300 هزار تومان رسانده است.

این افزایش قیمت برای خودروهای بسترن B30 در حالی است که قیمت کارخانه این خودرو در زمان ثبت نام مشتریان در تیرماه سال جاری حدود 68 میلیون تومان بوده است.

در پی این افزایش قیمت ، دلایل این افزایش قیمت را از روابط عمومی این گروه خودروسازی پیگیری و از آنها خواسته شد، تا با ارائه توضیحاتی به مشتریان و خریداران خودرو بسترن از این گروه خودروسازی، دلایل این افزایش قیمت را شفاف سازی کنند که متاسفانه هیچ‌گونه پاسخی از سوی این شرکت اعلام نشد.

روابط عمومی این گروه خودروسازی به خبرگزاری فارس اعلام کرد که فعلا مدیرعامل شرکت تمایلی به مصاحبه و ارائه توضیحات ندارد.

پس از اینکه برای چندمین بار پاسخ منفی روابط عمومی این گروه خودروسازی شنیدخ شد، با تماس مستقیم با یکی از مسئولان این گروه خودروسازی خواستار ارائه توضیحات و دلایل این افزایش قیمت شد که این مقام مسئول در این گروه خودروسازی هم اعلام کرد که مدیرعامل اجازه مصاحبه در این رابطه را نداده است .

منبع: فارس

گزارش مردمی نارضایتی از خدمات پس از فروش بسترن B50F بهمن موتور (قسمت اول)

کابوس خدمات پس از فروش برای بسترن سواران!

استراتژی گروه بهمن برای حفظ کیفیت خدمات پس از فروش در شرایط تحریم

برنامه بهمن موتور برای تولید 6000 دستگاه هاوال H2 در سال 97

هاوال در خط تولید بهمن موتور

ستاره یا عقاب؟ مقایسه جک J4 و فاو بسترن B30

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی