پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا رحمانی-وزارت صنعت معدن و تجارت

سوال از وزیر صنعت با موضوع (( افزایش قیمت خودرو )) کلید خورد

در شرایطی که میزان افزایش قیمت خودروهای داخلی از سوی ستاد تنظیم بازار و نهادهای مسئول به طور رسمی اعلام نشده و هر از گاهی بعضی از خودروهای داخلی با میزان قابل توجهی افزایش قیمت به مشتریان عرضه می شوند، مجلس شورای اسلامی اولین طرح سوال از وزیر جدید صنعت با موضوع افزایش قیمت خودرو […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۵ آذر ۱۳۹۷

در شرایطی که میزان افزایش قیمت خودروهای داخلی از سوی ستاد تنظیم بازار و نهادهای مسئول به طور رسمی اعلام نشده و هر از گاهی بعضی از خودروهای داخلی با میزان قابل توجهی افزایش قیمت به مشتریان عرضه می شوند، مجلس شورای اسلامی اولین طرح سوال از وزیر جدید صنعت با موضوع افزایش قیمت خودرو را کلید زده است. این در شرایطی است که کیفیت خودروهای داخلی این روزها رو به کاهش گذاشته و میزان نارضایتی مردم از خودروها روز به روز در حال افزایش است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نابه‌سامانی در بازار خودرو و افزایش بی‌‌رویه قیمت‌ها، گفت: بازار خودروسازی کشور، هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و روزبه‌روز نیز به نارضایتی‌های مشتریان اضافه می‌شود.

حسین مقصودی با تأکید بر اینکه کیفیت نامطلوب خودروهای ساخت داخل موجب مرگ‌ومیر تعداد زیادی از هموطنان‌مان می‌شود، اظهار داشت: بر همین اساس طرح سؤالی از آقای رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره علل گرانی خودرو و کیفیت پایین محصولات شرکت‌‌های خودروسازی از سوی تعدادی از نمایندگان طرح شده است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس اضافه کرد: امضاها برای سؤال از وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی روز سه‌شنبه (6 آذر) انجام می‌شود که پس از نهایی شدن، طرح سؤال را تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

عزم ستاد تنظیم بازار برای اصلاح قیمت خودرو

آزادسازی قیمت خودرو در کنار واردات آزاد معنی پیدا می کند

افزایش قیمت خودرو در انتظار تصمیم وزارت صمت

ساماندهی بازار خودرو در دستور کار مجلس و دولت / لزوم نگاه دو جانبه به صنعت خودرو

افزایش قیمت خودرو بعد از تعطیلات مجلس تعیین تکلیف می شود

بازار خودرو همچنان در بلاتکلیفی/ چرا افزایش قیمت خودرو اعلام رسمی نمی شود؟

فتیله افزایش قیمت خودرو با تخصیص ارز نیمایی روشن شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی