پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تخلفات حادثه ساز

تشدید برخورد پلیس راهنمایی و رانندگی با تخلفات حادثه ساز

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از تشدید برخورد پلیس راهنمایی و رانندگی با تخلفات حادثه‌ساز رانندگی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار کرد: امروز شاهد ترافیک ورود به تهران هستیم، به‌ویژه در محدوده ترمینال‌ها و […]

هادی سیانکی
شنبه - ۱۰ آذر ۱۳۹۷

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از تشدید برخورد پلیس راهنمایی و رانندگی با تخلفات حادثه‌ساز رانندگی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار کرد: امروز شاهد ترافیک ورود به تهران هستیم، به‌ویژه در محدوده ترمینال‌ها و محورهای ورودی با حجم بار ترافیکی مواجهیم، در همین راستا به رانندگان توصیه می‌شود قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به‌صورت دقیق اجرا کرده و از ارتکاب تخلف، مخصوصاً تخلفات حادثه‌ ساز پرهیز کنند.

سرهنگ رازقی همچنین اعلام کرد: در هفته جاری طرحی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی برای برخورد با تخلفات حادثه‌ سازی همچون سرعت و سبقت غیرمجاز اجرا می‌شود و با رانندگان متخلف برخورد قانونی صورت می‌گیرد. از آنجایی که عدم رعایت این موارد باعث افزایش احتمال بروز خطر در معابر به‌ویژه معابر بزرگراهی می‌شود. به رانندگان توصیه می‌شود جداً از ارتکاب تخلفات حادثه‌ ساز پرهیز کرده و با سرعت مجاز رانندگی کرده و از شتاب بی‌مورد خودداری کنند.

۸ درصد قربانیان تصادفات رانندگی کودک هستند/ پلیس راهور در صدد اجباری کردن استفاده از صندلی کودک

تاکید پلیس راهور بر افزایش دوربین های ثبت تخلف در ورودی های تهران

کاهش 5 درصدی تلفات حوادث ترافیکی در تیر ماه /ابلاغ طرح ترافیکی بازگشایی مدارس از سوی پلیس راهور

عزم پلیس راهور برای طرح سراسری LEZ در پایتخت

راه حل پلیس راهور برای کاهش ترافیک ناشی از تصادفات / الزام انتقال خودروهای خسارت دیده به سمت راست

طرح برخورد با خودروهای دودزا در دستور کار پلیس راهور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی