پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان ماکسیما فیس لیفت (1)

نیسان ماکسیما فیس لیفت در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی شد

پرچم دار سدان های کمپانی نیسان اکنون با چهره ای بروز رسانی شده در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی شده است. از مهم ترین تغییرات نسخه فیس لیفت ماکسیما می توان به رینگ های 19 اینچی، چراغ های LED جلو و جلو پنجره V شکل بزرگتر اشاره کرد. در قسمت پشتی خودرو خروجی ها اگزوز […]

ارشیا
شنبه - ۱۰ آذر ۱۳۹۷

پرچم دار سدان های کمپانی نیسان اکنون با چهره ای بروز رسانی شده در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی شده است. از مهم ترین تغییرات نسخه فیس لیفت ماکسیما می توان به رینگ های 19 اینچی، چراغ های LED جلو و جلو پنجره V شکل بزرگتر اشاره کرد.

در قسمت پشتی خودرو خروجی ها اگزوز دو تایی و اسپویلر اسپرت ( در تریم SR ) از مهم ترین تغییرات ماکسیمای فیس لیفت هستند. رینگ های جدید هم در تمامی 5 تریم این خودرو عرضه خواهند شد. در بالاترین تریم این خودرو یعنی Platinum Reserve Package، برای اولین بار در کابین خودرو از چرم  Rakuda Tan استفاده شده که در نیسان GT-R هم استفاده شده است.

نیسان ماکسیما فیس لیفت (3)

در تریم SR هم از سقف پانورامیک دو قسمتی استفاده شده است. جدای از طراحی، ماکسیمای فیس لیفت از سیستم های هوشمند جدید نیسان هم بهره می برد. از جمله این سیستم ها می توان به ترمز گیری هوشمند همراه با هشدار وجود عابر پیاده، هشدار نقطه کور، هشدار خروج از خط، هشدار تصادف از عقب و سیستم روشنایی های بیم اشاره کرد.

نیسان ماکسیما فیس لیفت (10)

به گفته رئیس بخش فروش نیسان در آمریکای شمالی، Dan Mohnke: به عنوان پرچم دار سدان های کمپانی، نیسان ماکسیما برای ما از اهمیت بالایی بالایی برخوردار است. ماکسما یکی از قدیمی ترین نام های کمپانی است و مشتریان ما را بیش از 4 دهه با قدرت و کیفیت خود راضی نگه داشته است.

نیسان ماکسیما فیس لیفت (6)

بر خلاف سایر خودروهای معرفی شده در نمایشگاه لس آنجلس، ماکسیما جدید تا چند هفته دیگر وارد بازار خواهد شد. این خودرو از یک موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر بهره می برد که 300 اسب بخار قدرت تولید می کند.

نیسان ماکسیما فیس لیفت (4)

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این خودرو در دسترس نیست اما شاهد افزایش قیمت چند هزار دلاری نسبت به قیمت 33,420 دلاری نمونه فعلی خواهیم بود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

شاسی بلند 8 نفره هیوندای در نمایشگاه لس آنجلس معرفی شد

معرفی 911 GT2 RS Clubsport در لس آنجلس / هیولای 700 اسب بخاری پورشه

نسل جدید مزدا 3 در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی شد

جیپ گلادیاتور به صورت رسمی در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی شد

نسل جدید پورشه 911 افسانه ای در نمایشگاه لس آنجلس معرفی شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی