پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بالنو

سوزوکی ، بالنو را جانشین سوئیفت خواهد کرد

با وجود اینکه سوزوکی یکی از سازنده های تخصصی خودرو های کوچک محسوب می شود و در بازار آسیا جایگاه مناسبی دارد اما ، در همین کلاس نمی تواند با دیگر رقبای اروپایی خود نظیر فولکس پولو، فورد فیستا و اوپل کورسا رقابت کند.به همین دلیل ، بالنو را که یک هاچ بک جمع و […]

javankhodro
چهارشنبه - ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

با وجود اینکه سوزوکی یکی از سازنده های تخصصی خودرو های کوچک محسوب می شود و در بازار آسیا جایگاه مناسبی دارد اما ، در همین کلاس نمی تواند با دیگر رقبای اروپایی خود نظیر فولکس پولو، فورد فیستا و اوپل کورسا رقابت کند.به همین دلیل ، بالنو را که یک هاچ بک جمع و جور است  ، جایگزین سوئیفت خواهد کرد.

بالنو

به گفته سوزوکی، به زودی این خودرو در نمایشگاه فرانکفورت معرفی خواهد شد . پلتفرم جدید سوزوکی بالنو ، از نسل جدید و بسیار مقاوم و سخت‌تر و درعین‌حال سبک‌تر شده است و از یک موتور  1.0 لیتری توربو از نوع بوسترجت با تزریق مستقیم سوخت یا یک پیشرانه هیبریدی هوشمند SHVS که در آن یک موتور الکتریکی کمکی با ژنراتور استارت یکی شده ، به کار رفته است.

بالنو

اما از نظر ظاهری ، بالنو با الهام از نسخه کانسپت IK-2 که اوایل سال جاری در نمایشگاه ژنو به نمایش در آمده بود ، طراحی شده است.طول کلی این خودرو 4023، عرض آن 1920، ارتفاعش 1450 و فاصله بین دو محور آن 2520 میلی‌متر می‌باشد .

همانطور که گفته شد ، بالنو جانشین مدل سوئیفت می‌شود که دیگر قدیمی شده بود و قادر به رقابت در این کلاس در اروپا نبود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی