پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو فراکتال

پژو فراکتال ، کروک دورنگ شهری

فراکتال ، کانسپتی جدید از پژو است که تنها 3.81 متر طول  و عرض آن نیز 1.77 متر می باشد. وزن این مدل با توجه به ابعاد جمع و جور آن ، کمتر از 1000 کیلوگرم می باشد که این وزن با توجه به سقف جمع شونده آن و چرخ‌های 19 اینچی فیبرکربنی ، بسیار […]

javankhodro
چهارشنبه - ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

فراکتال ، کانسپتی جدید از پژو است که تنها 3.81 متر طول  و عرض آن نیز 1.77 متر می باشد. وزن این مدل با توجه به ابعاد جمع و جور آن ، کمتر از 1000 کیلوگرم می باشد که این وزن با توجه به سقف جمع شونده آن و چرخ‌های 19 اینچی فیبرکربنی ، بسیار مطلوب می باشد.از دیگر ویژگی‌های این خودرو انتقال نیرو به هر چهار چرخ و همچنین سیستم تعلیق با ارتفاع قابل تنظیم است که می‌تواند فاصله کف خودرو از سطح زمین را بین 7 تا 11 سانتی‌متر تغییر دهد.

چراغ‌های LED باریک و جلوپنجره مشبک و ترکیب دو رنگ بدنه که قسمت تیره آن از ترکیبی فیبر کربنی ساخته شده کاملاً نشان از یک خودروی پژو دارند.هرچند عبارت فراکتال اشاره به ساختارهای هندسی مشابه نامنظم تکرارشونده دارد اما لااقل در فرم جلوپنجره، روکش درب‌ها و فضای کابین و سایر قسمت‌های فراکتال شکل این خودرو، بی‌نظمی نازیبایی دیده نمی‌شود.برای موتر این خودرو از دو موتور الکتریکی  که هر یک از این موتور ها 102 اسب بخار توان داشته و از یک باتری 30 کیلووات ساعتی نیرو می گیرند و روی یکی از محورها قرار دارند ، استفاده شده است.

پژو فراکتال

این باتری های مصرفی ، هر یک برای طی مسافت 450 کیلومتر ، فقط به یک بار شارژ شدن نیاز دارند.بعلاوه شتاب صفر تا صد این خودرو در 6.8 ثانیه و طی مسافت 1000 متر اول از حالت سکون در 28.8 ثانیه را رقم می‌زنند.

در فضای داخلی اتاق ، بیش از 80 درصد از قطعات تریم به صورت چاپ سه‌بعدی ساخته شده‌اند.  طراحی داشبورد از نسخه کانسپت SR1 که در سال 2010 معرفی شد الهام گرفته و شامل یک نمایشگر سربالا با کیفیت بالا و نمایش هالوگرافی روی یک نوار پلی کربنات که با زاویه 45 درجه نصب شده می‌شود. کنسول وسط هم میزبان یک نمایشگر 7.7 اینچی AMOLED با کیفیت و لمسی است که بخشی از سیستم سرگرمی خودرو می‌باشد. بعلاوه یک سیستم صوتی پیشرفته شامل 3 بلندگوی رنج میانه و بالا، دو ووفر و یک ساب ووفر، دو تویتر و سیستم باس لمسی در پشتی هر صندلی که امواج صوتی را نه از طریق هوا بلکه از طریق بدن سرنشینان به گوش داخلی منتقل می‌کند، در نظر گرفته شده است

پژو فراکتال

فراکتال ، با اندازه کوچک و فرم بدنه کوپه کروکی 2+2 قرار است در نمایشگاه خودروی فرانکفورت معرفی گردد.

برچسب‌ها : فراکتالپژو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی