پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بدفروش ترین خودروهای سال 2018- لکسوس (2)

بدفروش ترین خودروهای سال 2018 کدام اند؟ (بخش دوم)

اگر بخواهیم به مهم ترین تغییر بازار جهانی در سال 2018 اشاره کنیم، می توانیم به افت چشمگیر فروش خودروهای سدان اشاره کنیم. سدان ها بزرگترین بحران تاریخ خود را تجربه می کنند، در حالی که شاسی بلند ها و کراس اوورها طعم خوش پیروزی را می چشند. امروز می خواهیم به بدفروش ترین خودروهای […]

ارشیا
یکشنبه - ۹ دی ۱۳۹۷

اگر بخواهیم به مهم ترین تغییر بازار جهانی در سال 2018 اشاره کنیم، می توانیم به افت چشمگیر فروش خودروهای سدان اشاره کنیم. سدان ها بزرگترین بحران تاریخ خود را تجربه می کنند، در حالی که شاسی بلند ها و کراس اوورها طعم خوش پیروزی را می چشند. امروز می خواهیم به بدفروش ترین خودروهای عرضه شده در بازار آمریکا بپردازیم. در این لیست خودروهایی وجود دارند که شاید شما را هم شوکه کند. از خودروهای اسپرت گرفته تا سدان های کم طرفدار.

لکسوس LC با 1,688 دستگاه

مدل جدید لکسوس LC برای سال 2018 یکی از دو خودرویی است که رشد فروش نسبت به سال گذشته داشته است. با وجود رشد 45 درصدی، لکسوس LC با قیمت پایه 92,200 دلاری خود هنوز هم یکی از بدفروش ترین خودروهای اسپرت لوکس بازار است.

بدفروش ترین خودروهای سال 2018- لکسوس (2)

آکورا LX با 1,556 دستگاه

آکورا LX دومین خودرویی است که در لیست ما نسبت به سال گذشته رشد فروش داشته است. نمونه جدید آکورا با تغییراتی در بدنه و طراحی معرفی شد. علاوه بر این سیستم های تکنولوژیکی این خودرو هم ارتقا یافتند. در نتیجه با وجود اینکه فروش این خودرو با رشد 68.7 درصدی روبرو شد، اما مقدار کل فروش سال 2018 آن به 1,556 دستگاه رسید که این خودرو را در لیست خودروهای کم طرفدار قرار می دهد.

بدفروش ترین خودروهای سال 2018- آکورا

جگوار XJ با 1365 دستگاه

باز هم نمونه ای دیگر از کمپانی جگوار. پس از قرار گرفتن نمونه های XF و F-Type در لیست، اکنون نوبت به جگوار XJ رسیده است. جگوار XJ با قیمت پایه ای 75,700  دلاری خود خیلی نتوانسته در متقاعد کردن مشتری های خود موفق باشد. این خودرو با کاهش فروش 39 درصدی نسبت به سال گذشته، با فروش تنها 1365 دستگاه در رتبه هشتم بد فروش ترین ها قرار گرفته است.

بدفروش ترین خودروهای سال 2018- جگوار (1)

فیات 500L با 1,327 دستگاه

کراس اوور 5 در فیات 500 آنقدر ها همانند نمونه کلاسیک 500 مورد توجه قرار نگرفته است. برادر بزرگتر 500 تنها با فروش 1,327 نمونه تا ماه اکتبر، یکی از بدفروش ترین خودروهای لیست به حساب می آید. به نظر می رسد که پروژه ساخت نمونه 500L از طرف فیات یک اشتباه تمام عیار بوده است.

بدفروش ترین خودروهای سال 2018- فیات (2)

تویوتا میرای با 1,263 دستگاه

خیلی عجیب نیست که شما هم اسم این خودرو را نشنیده باشید. زیرا کمپانی تویوتا تنها این خودرو هیدروژنی را در یک سری شهرهای مخصوص ایالات متحده آمریکا به فروش رسانده است. کمپانی تویوتا سعی کرده بیشتر در شهرهایی که از تجهیزات هیدروژنی بهره می برند این خودرو به فروش برساند. نتیجه کار هم فروش 1,263 نمونه بوده که بازهم از خیلی از خودروهای شناخته شده لیست ما بهتر است. با پیشرفت تکنولوژی هیدروژنی و پیل سوختی، تا آینده ای نزدیک شاهد رشد فروش این خودروهای این سگمنت خواهیم بود.

بدفروش ترین خودروهای سال 2018- تویوتا (1)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

یکی از خاص ترین فورد ماستنگ های جهان به فروش خواهد رسید

مک لارن 720S اسپایدر برای رقابت با فراری 488 اسپایدر معرفی شد

لامبورگینی اوراکان Avio با کیت بدنه فیبر کربنی

معرفی 5 نمونه از گران ترین خودروهای فروخته شده در تاریخ پورشه

اولین کونیگزگ ریگرا ساخته شده از فیبر کربن لخت معرفی شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی