پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارت سوخت

امکان ویرایش اطلاعات درخواست کارت سوخت فراهم شد

طبق ششمین اطلاعیه صادر شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، امکان لغو یا ویرایش اطلاعات درخواست کارت سوخت المثنی فراهم شده است. در ادامه اطلاع‌رسانی های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نسبت به کارت سوخت و چگونگی دریافت کارت سوخت المثنی، ششمین اطلاعیه این شرکت اعلام شد. متن این اطلاعیه بدین شرح […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۹ آذر ۱۳۹۷

طبق ششمین اطلاعیه صادر شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، امکان لغو یا ویرایش اطلاعات درخواست کارت سوخت المثنی فراهم شده است.

در ادامه اطلاع‌رسانی های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نسبت به کارت سوخت و چگونگی دریافت کارت سوخت المثنی، ششمین اطلاعیه این شرکت اعلام شد.

متن این اطلاعیه بدین شرح است: “متقاضیان دریافت کارت سوخت المثنی که روزهای گذشته در سامانه های دولت همراه ثبت نام کرده اند و بعد موفق به یافتن کارت سوخت خود شده اند، می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی ( www.mob.gov.ir) ، اپلیکیشن خدمات دولت همراه و کد دستوری #4* درخواست ثبت شده خود را لغو کنند؛ این امکان تا 24 آذرماه (پایان مهلت ثبت نام ) در دسترس خواهد بود.

بدیهی است در صورت لغو درخواست کارت المثنی، امکان احیاء و استفاده از کارت اصلی میسر است. بر اساس این اطلاعیه چنانچه درخواست ثبت شده در موعد مقرر (تا 24 آذر ماه) لغو نشود، کارت سوخت فعلی این مالکان خودرو و موتورسیکلت ابطال و کارت المثنی صادر خواهد شد.

همچنین آن دسته از متقاضیان دریافت کارت سوخت المثنی که لازم می دانند اطلاعات ثبت نام خود را در سامانه های دولت همراه ویرایش کنند، می توانند تا قبل از پایان فرصت اعلام شده با مراجعه به سامانه های ثبت نام، اقدام کنند.”

دستگاه‌های نازل چه قدر برای بازگشت کارت سوخت آماده‌اند؟

چگونه با کد 4 رقمی برای کارت سوخت المثنی ثبت نام کنیم؟

آغاز ثبت نام کارت سوخت المثنی + زمانبندی ثبت نام و اطلاعات مورد نیاز

چگونه کارت سوخت المثنی دریافت کنیم؟ + جزئیات و جدول زمان بندی

احیای کارت سوخت بهانه ای برای افزایش قیمت و سهمیه بندی نشود!

بنزین 5 هزار تومانی کذب محض است

احتمال تخصیص بنزین به همه خانوارها

بازگشت کارت سوخت قطعی شد/ مالکان وسایل نقلیه برای دریافت کارت سوخت ثبت نام کنند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی