محمد زارع پور اشکذری مدیرعامل زامیاد با اشاره به برنامه استراتژیك این شركت به منظور افزایش تولید و توسعه سبد محصول خاطرنشان كرد: شرکت زامیاد در سال آینده، تولید حداكثری محصولات تجاری را در دستور كار دارد و برای کسب نیمی از سهم بازار وانت کشور هدف گذاری کرده است.
وی در ادامه از برنامه تولید انبوه وانت ریچ زامیاد در سال 98 خبر داد و افزود: با تامین به موقع قطعات CKD وانت ریچ، این محصول در دو نوع تك كایبن و دو كابین به بازار عرضه می شود. ضمن اینكه تا پایان امسال نیز حجم قابل توجهی از این نوع وانت را تولید خواهیم کرد.
مدیرعامل شركت زامیاد همچنین در مورد روند تولید محصولات دیگر در این شركت گفت: تولید مجدد نسل جدید وانت های دُركا و عرضه بیش از 10 هزار دستگاه نسل جدید وانت پادرا از دیگر برنامه های شركت زامیاد در راستای توسعه سبد محصول خواهد بود.
زارع پور اشكذری، افزایش تولید «وانت پادرا» را از دیگر برنامه های آتی شركت زامیاد دانست و یادآور شد: با توجه به سال ها تجربه فراوان شركت زامیاد در زمینه تولید وانت نیسان (كه دارای شاسی بسیار مستحكمی است)، قصد داریم «پادرا» را با همان استحكام و نیز قدرت حمل بار فراوان وارد بازار كنیم.
وی در مورد وانت پادرا گفت: این محصول ضمن دارا بودن اتاق و كابین بهروزتر، مورد استقبال راننده هایی كه از این خودرو استفاده میکنند، واقع شده است. ضمن اینكه در بحث قیمت هم تفاوت چندان بالایی نسبت به وانت نیسان ندارد و تاکنون نیز بسیاری از سازمانها و مردم خواهان خرید آن شده اند.
مدیرعامل زامیاد در ادامه به سهم 40 درصدی این شركت در بازار وانت كشور اشاره كرد و گفت: با توجه به دانش و توانایی فنی موجود در مجموعه زامیاد و برنامه ریزی دقیق و هدفمند در حوزه های مهندسی و تولید، قصد داریم تا سال آینده نیمی از سهم بازار خودروهای تجاری را كسب کنیم.
دیدگاه خود را بنویسید