پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

jpgتصادف

سونامی تصادفات جاده‌ای در راه است؟

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: بخاطر کمبودهای حمل و نقل جاده ای بر اساس آمارها حجم تصادفات جاده‌ای در استان سیستان سه برابر شده است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ علیم یارمحمدی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به رویکرد دولت در توسعه زیر ساخت های حمل و نقل […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۲۱ آذر ۱۳۹۷

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: بخاطر کمبودهای حمل و نقل جاده ای بر اساس آمارها حجم تصادفات جاده‌ای در استان سیستان سه برابر شده است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

علیم یارمحمدی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به رویکرد دولت در توسعه زیر ساخت های حمل و نقل ریلی در کشور، گفت: اخیرا سازمان برناو بودجه با اختصاص اعتبار 3 هزار میلیارد تومانی برای توسعه بخش ریلی موافقت کرده است که این مسئله می تواند به بهبود وضعیت ریلی کشور کمک کند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئله توسعه خطوط ریلی کشور یکی از مسائلی است که در برنامه های پنجساله چهارم، پنجم و ششم تأکید شده، زیرا توسعه خطوط ریلی می تواند ضمن صرفه جویی در هزینه های مرتبط با حمل و نقل، از بسیاری از مشکلات جلوگیری کند.

حدود 13 هزار کیلومتر خط ریلی در کشور وجود دارد/ افزایش 30 درصدی حمل و نقل ریلی تا 1404

در شرایط کنونی بر اساس آمارها حدود 13 هزار کیلومتر خط ریلی در کشور وجود دارد، از طرفی بر اساس افق 1404 سهم شبکه ریلی در حمل و نقل باید به بیش از 30 درصد افزایش یابد
وی ادامه داد: در شرایط کنونی بر اساس آمارها حدود 13 هزار کیلومتر خط ریلی در کشور وجود دارد، از طرفی بر اساس افق 1404 سهم شبکه ریلی در حمل و نقل باید به بیش از 30 درصد افزایش یابد.

یارمحمدی گفت: امروز استراتژی کشور، افزایش چشمگیر صادرات از طریق بنادر است، حال برای انتقال محصولات و کالاهای صادراتی باید از حمل و نقل ریلی و جاده ای استفاده کرد، حال با توجه به پایین بودن میزان خطوط ریلی، عملا بخش قابل توجهی از ترانزیت کالا به مقصد بنادر از طریق جاده ها صورت می گیرد.

آمار تصادفات جاده ای درمرز هشدار؛ افزایش حجم گسترده مسافران جاده‌ای

این نماینده مردم در مجلس دهم، نسبت به افزایش تصادفات جاده ای هشدار داد و گفت: متأسفانه با افزایش قیمت حمل و نقل ریلی و هوایی، حجم گسترده ای از مسافران از جاده ها استفاده می کنند که این مسئله زمینه را برای افزایش چشمگیر تصادفات جاده ای ایجاد کرده است.

افزایش تصادفات جاده‌ای در استان سیستان و بلوچستان؛ گسترش حجم تردد کامیون ها و تریلرها

وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که در استان سیستان و بلوچستان، با فعال تر شدن بندر چابهار، حجم تردد کامیون ها و تریلرها افزایش چشمگیر داشته است، حال با رشد آمار حمل و نقل جاده ای، تصادفات نیز گسترش پیدا کرده است، این مسئله نشان می دهد که همزمان با توسعه بندر چابهار، زیر ساخت های جاده ای استان مورد توجه و توسعه قرار نگرفته است.

یارمحمدی گفت: راه های دسترسی غیر استاندارد و عدم سرعت غیر مطمئنه، عدم اصلاح و ایمن سازی جاده های روستایی، فواصل زیاد بین شهرهای استان، افزایش خستگی رانندگان، راههای دو طرفه، قوس و پیچ های فراوان در کنار سرعت زیاد بخشی دیگر از عوامل تأثیرگذار در افزایش تصادفات استان است.

افزایش سه برابری تصادفات جاده ای در استان سیستان و بلوچستان

تصادفات جاده ای در استان سیستان و بلوچستان به علت کمبود امکانات ریلی و جاده ای سه برابر افزایش پیدا کرده است

این نماینده مردم در مجلس دهم با اعلام اینکه تصادفات جاده ای در استان سیستان و بلوچستان به علت کمبود امکانات ریلی و جاده ای سه برابر افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: از طرف دیگر حجم تردد کامیون ها در محورهای این استان حدود سه و نیم برابر شده است.

 

ایمن نبودن راه ها و جاده ها عامل تعیین کننده در تصادفات جاده ای

آمار تصادفات جاده ای در سه سال اخیر ثابت مانده است

خطای انسانی چقدر در تصادفات جاده ای تاثیر دارد؟/ متهمان ردیف اول سوانح جاده ای را بشناسید

خدمات پس از فروش ایران خودرو به کمپین « نه به تصادفات جاده ای » پیوست

در 10 روز ابتدایی شهریور، تصادفات جاده ای جان 180 نفر را گرفت

سهم ۵۰ درصدی خودروهای استاندارد در کاهش تصادفات جاده‌ای

تصادفات رانندگی از ابتدای تابستان چند نفر کشته داده است؟/ مهمترین عوامل سوانح جاده ای

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی