پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جانشین لامبورگینی اونتادور (1)

معرفی جانشین لامبورگینی اونتادور تا سال 2020

جزئیات در رابطه با معرفی سوپر اسپرت جدید لامبورگینی هم چنان در حال پخش است. اکنون بنابر اظهارات منابع آگاه، جانشین لامبورگینی اونتادور تا انتهای سال 2020 معرفی خواهد شد (عکس ها متعلق به لامبورگینی اونتادور SC-18). در این میان، تولید موتور جدید 12 سیلندر هیبریدی تنفس طبیعی برای جانشین اونتادور قطعی است. اما مسئولین […]

ارشیا
یکشنبه - ۲ دی ۱۳۹۷

جزئیات در رابطه با معرفی سوپر اسپرت جدید لامبورگینی هم چنان در حال پخش است. اکنون بنابر اظهارات منابع آگاه، جانشین لامبورگینی اونتادور تا انتهای سال 2020 معرفی خواهد شد (عکس ها متعلق به لامبورگینی اونتادور SC-18).

جانشین لامبورگینی اونتادور (1)

در این میان، تولید موتور جدید 12 سیلندر هیبریدی تنفس طبیعی برای جانشین اونتادور قطعی است. اما مسئولین کمپانی هنوز از رنج حرکتی باتری ها مطمئن نیستند. سوپر اسپرت جدید لامبو در اکسل جلو از موتور های الکتریکی بهره می برد در حالی که قدرت چرخ های عقب را موتور 12 سیلندر غول پیکر تولید می کند. به گفته رجیانی سرمهندس کمپانی: استفاده از این سیستم نسبت به بکار گیری میل گاردان برای دیفرانسیل راحت تر است.

جانشین لامبورگینی اونتادور (3)

با وجود نوآوری لامبورگینی در استفاده از قطعات فیبر کربنی در این خودرو، مهندسین عقیده دارند که بهره گیری از تجهیزات الکتریکی تا 200 کیلوگرم به وزن خودرو می افزاید. ماشین بازها و علاقه مندان می توانند پیش زمینه ای از سیستم انتقال  قدرت لامبو را هنگام معرفی هایپرکار تولید محدود جدیدشان با کد LB48H را ببینند. این هایپر کار تولید محدود 63 تایی در سال 2019 معرفی خواهد شد.

جریمه شدن لامبورگینی هوراکان (7)

پیشرانه هیبریدی 12 سیلندر این خودرو 838 اسب بخار قدرت تولید می کند. شایان ذکر است که تمامی نمونه های LB48H از قبل با قیمت 2.5 میلیون دلار فروخته شده اند. پس از معرفی جانشین اونتادور، مسئولین کمپانی جانشینی برای مدل اوراکان را هم در نظر می گیرند. به گفته مهندسین لامبو، این خودرو هم از تکنولوژی هیبرید بهره می برد که با موتور 10 سیلندر تنفس طبیعی لامبو هماهنگ می شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی