پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ون با موتور پورشه (1)

این ون شما را شوکه خواهد کرد

برای خانواده هایی که تازه بچه دار شده اند و جمعیتشان در حال گسترش است، کم کم مالکیت یک پورشه 911 به جای ون یا شاسی بلندی که سوار می شوند به آرزو تبدیل می شود. اما امروز می خواهیم یک ون جدید به شما معرفی کنیم که می تواند با پورشه 911 رقابت کند!. […]

ارشیا
سه شنبه - ۴ دی ۱۳۹۷

برای خانواده هایی که تازه بچه دار شده اند و جمعیتشان در حال گسترش است، کم کم مالکیت یک پورشه 911 به جای ون یا شاسی بلندی که سوار می شوند به آرزو تبدیل می شود. اما امروز می خواهیم یک ون جدید به شما معرفی کنیم که می تواند با پورشه 911 رقابت کند!.

این خودرو که در اصل یک فولکس واگن T5 مولتی ون است توسط تیونر TH Automobile تقویت شده است. اما اکنون این خودرو نام TH2.997 را به خود گرفته که خود رازهای فراوانی را در خود پنهان کرده. نام این خودرو بدین معناست که ون حوصله سربر ما اکنون با بهره گیری از موتور پورشه 911 997 دیگر کسل کننده نیست.

ون با موتور پورشه (2)

پیشرانه 6 سیلندر این خودرو 3.6 لیتر حجم دارد و در اکسل عقب این ون قرار گرفته. این وانت جذاب و عجیب و غریب اکنون برای فروش گذاشته شده است. این ون اکنون 580 اسب بخار قدرت تولید می کند اما تیونر این خودرو اعلام کرده که می تواند برای دیوانه تر ها قدرت خودرو را تا 800 اسب بخار افزایش دهد. اما احتمالا اول باید از همسرتان اجازه بگیرید. انتقال قدرت در این ون به وسیله گیرباکس 6 سرعته دستی انجام می گیرد. تیونر اعلام کرده که می تواند نمونه 4 چرخ متحرک را هم برای آنها در نظر بگیرد. قسمت کابین خودرو هم در نوع خود بسیار جالب است.

در کابین خودرو مخلوطی از قطعات فابریک ون و پورشه 911 را مشاهده می کنید. فرمان، صندلی های جلو، چند دکمه در پنل دکمه و از همه جالب تر، کیلومتر شمارهای 911 در داخل کابین مشاهده می شود. به گفته فروشنده پروسه ساخت این خودرو بیش از 250 هزار یورو هزینه داشته و او اکنون این خودرو را با قیمت 139,800 یورو به فروش می رساند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

وانت فورد F-150 لیمیتد اکنون دومین وانت سریع بازار آمریکاست

دو قلوهای جدید پورشه معرفی شدند

معرفی 5 نمونه از گران ترین خودروهای فروخته شده در تاریخ پورشه

نسل جدید پورشه 911 افسانه ای در نمایشگاه لس آنجلس معرفی شد

کمپانی پورشه به طور میانگین در هر روز چقدر درآمد دارد؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی