پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید پژو پارس

اصلاح ساختار خودروسازی تا 2 سال آینده

وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست هم فکری و هم اندیشی با اعضای هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ساختار صنعت خودروسازی کشور تا دو سال آینده اصلاح خواهد شد. رضا رحمانی با بیان این مطلب و با اشاره به اینکه تولید در شرکت های خودروسازی در حال اصلاح است، اظهار […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۳ دی ۱۳۹۷

وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست هم فکری و هم اندیشی با اعضای هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ساختار صنعت خودروسازی کشور تا دو سال آینده اصلاح خواهد شد.

رضا رحمانی با بیان این مطلب و با اشاره به اینکه تولید در شرکت های خودروسازی در حال اصلاح است، اظهار داشت: مقرر شده است که خودروسازان اموال غیر تولیدی شان را به فروش برسانند تا بخشی از نقدینگی آنها تامین شود.

وی در نشست هم فکری و هم اندیشی با اعضای هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص دیگر مشکلات بخش خودرو نیز با نمایندگان مردم در خانه ملت به گفت وگو پرداخت.

براساس این گزارش، عزیز اکبریان رییس کمیسیون صنایع مجلس در این نشست متذکر شد: باید در تولید هم به عرضه و هم تقاضا توجه کنیم، ‌تولید را نیز بالا ببریم. همچنین در شرایط جنگ اقتصادی لازم است تصمیمات ویژه گرفت و تصمیم گیری ها باید سریع و اثرگذار باشد.

فریدون احمدی دیگر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز خاطرنشان کرد: بخش خصوصی ابزار مدیریت بحران است و این بخش به راحتی می تواند تحریم ها رو دور بزند بطوریکه برای اصلاح ساختار تولید خودرو کشور نیز می توان روی این بخش حساب کرد.

ستاد تنظیم بازار کار قیمت گذاری را تمام کرد/ اعلام قیمت جدید خودروهای پرفروش در هفته آینده

سبقت کارخانه از بازار/ قیمت خودرو با فرمول جدید چگونه محاسبه می شود؟

صنعت خودرو و قطعه سازی لبِ پرتگاه! / بدهی و بیکاری نتیجه مقاومت در برابر افزایش قیمت

پیام سروش در صنعت خودروسازی/ مدیریت صحیح، موتور سایپا را در شرایط بحران روشن کرد

تولید خودرو در آبان ماه به کمتر از نصف مدت مشابه در سال گذشته رسید

نمایشگاه خودرو تهران (11)/ حمایت وزارت صنعت از برگزاری سومین نمایشگاه خودرو تهران

فرمول جدید تعیین قیمت خودرو ، ماشین تولید را هُل می دهد

اغماض در برخی تصمیم ها باعث حفظ اشتغال می شود

وزیر صنعت: برنامه ساماندهی خودرو آماده می شود

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی