پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نسخه باند آستون مارتین DB9 GT

نسخه باند آستون مارتین DB9 GT برای جیمزباند !

آستون مارتین ، چندین دهه است که اولین انتخاب برای شخصیت اول فیلم های جیمزباند می باشد ، به دنبال این امر آستون مارتین نسخه ای خاصی را از خودروی DB9 GTبا نام باند ارائه کرد. این خودرو تنها در 150 دستگاه به صورت محدود و با قیمت 252 هزار دلار به فروش خواهد رسید. […]

javankhodro
یکشنبه - ۱۵ شهریور ۱۳۹۴

آستون مارتین ، چندین دهه است که اولین انتخاب برای شخصیت اول فیلم های جیمزباند می باشد ، به دنبال این امر آستون مارتین نسخه ای خاصی را از خودروی DB9 GTبا نام باند ارائه کرد. این خودرو تنها در 150 دستگاه به صورت محدود و با قیمت 252 هزار دلار به فروش خواهد رسید.

برای اولین بار آستون مارتین DB9 GT ، در فیلم جیمزباند با نام شبح به کار برده شد.مدل ویژه و خاص این خودرو با رنگ‌آمیزی منحصر به فرد همانند نسخه فیلم و با لوگوهای 007، تزئینات آلومینیومی، چرخهای آلیاژی 20 اینچی، استفاده از فیبر کربن در جلوپنجره و دیفیوزر عقب و کالیپرهای ترمز خاکستری رنگ از انواع معمول این خودرو متمایز می‌گردد.

نسخه باند آستون مارتین DB9 GT

اتاق این مدل هم برای ادای احترام به فیلم جیمزباند ، با نشان 007 و سیستم سرگرمی ویژه تجهیز شده است. روکش داخل اتاق از آلکانترا و چرم همراه با تزئینات فیبر کربنی است.

نسخه باند آستون مارتین DB9 GT

توان این خودرو از یک موتور  12 سیلندر 6.0 لیتری تأمین می‌شود که 540 اسب بخار نیرو در دور موتور 6750 و 620 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 5500 تولید می‌کند و از طریق یک گیربکس شش سرعته خودکار با کنترل الکترونیکی، این نیرو را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند. بدین ترتیب می‌توان با این خودرو شتاب صفر تا صد را در 4.5 ثانیه تجربه کرد و به سرعتی 295 کیلومتر بر ساعتی نیز دست یافت.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی