پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازی های رایانه ای

نمایشگاه خودرو تهران (15)/ هیاهوی بازی های الکترونیکی چاشنی مهمترین رویداد خودرویی

علی رغم تمام مشکلات پیش روی صنعت خودرو و تحریم های فعلی، درهای سومین نمایشگاه خودرو تهران از روز سه شنبه هفته جاری به روی عموم بازدیدکنندگان باز می شود. خوشبختانه شاهد این هستیم که هر سال تیم برگزاری نمایشگاه، سطح این رویداد مهم خودرویی را بیش از پیش به اتوشوهای بین المللی نزدیک می […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۶ دی ۱۳۹۷

علی رغم تمام مشکلات پیش روی صنعت خودرو و تحریم های فعلی، درهای سومین نمایشگاه خودرو تهران از روز سه شنبه هفته جاری به روی عموم بازدیدکنندگان باز می شود. خوشبختانه شاهد این هستیم که هر سال تیم برگزاری نمایشگاه، سطح این رویداد مهم خودرویی را بیش از پیش به اتوشوهای بین المللی نزدیک می کند. سال گذشته نمایشگاه خودرو تهران برای اولین بار در کشور صاحب روز خبرنگار شده و امسال شاهد اتفاقی نو در سومین نمایشگاه خودرو تهران، با حضور ورزش‌های الکترونیک در مهم‌ترین رویداد خودرویی کشور خواهیم بود.

بنابراین با الگوبرداری از نمایشگاه‌های خودرو مطرح در سطح بین‌المللی و بسیاری از دیگر رویدادهای خودرو محور، برای اولین بار در مهم‌ترین رویداد خودرویی کشور شاهد برپایی بخشی برای ورزش‌های الکترونیک (E-Sport) خواهیم بود؛ که این روزها اعتبار زیادی در بین دیگر ورزش‌ها پیدا کرده است.

در این میان کسب مدال نقره دربازی‌های آسیایی جاکارتا نشان داد که تلاش‌های زیادی برای مطرح‌شدن ورزشکاران ایرانی در این رشته شده است.

امسال سومین نمایشگاه خودرو تهران میزبان رقابت بین این ورزشکاران خواهد بود تا افراد برگزیده به‌ عنوان اعضای تیم ملی ایران، برای اعزام به مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیک (WESG) در رشته PES 2019 مشخص شوند.

ورزش های الکترونیک-نمایشگاه خودرو تهران

همچنین در کنار این مسابقات رویدادهای مختلف مرتبط با خودرو نیز وجود خواهد داشت که موجب می‌شود بازدیدکنندگان از این بخش نمایشگاه با رضایت بیشتری مجموعه شهرآفتاب را ترک کنند.

البته برگزاری این رویداد برای اولین بار در نمایشگاه خودرو تهران، به معنی پایه‌ریزی مسابقات اختصاصی شبیه‌سازهای خودرو در سال‌های آتی برگزاری مهم‌ترین رویداد خودرویی کشور و حتی تکرار آن در سطح نمایشگاه‌های استانی خواهد بود.

بنابراین آماده باشید تا بزرگترین رویداد ورزش‌های الکترونیک امسال در کنار مهم‌ترین رویداد خودرو‌یی کشور در روزهای 18 تا 21 دی ماه جاری در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شود.

منبع: پرشین خودرو

نمایشگاه خودرو تهران (14)/ ابتکار در نمایش محصولات داخلی سازی شده در غرفه سایپا

نمایشگاه خودرو تهران (13)/ جلسه هماهنگی خودروسازان به میزبانی ایران خودرو برگزار شد

نمایشگاه خودرو تهران (12)/ شهر آفتاب عرصه ای برای نمایش توان داخلی سازی

نمایشگاه خودرو تهران (11)/ حمایت وزارت صنعت از برگزاری سومین نمایشگاه خودرو تهران

نمایشگاه خودرو تهران (10)/ مهمترین رویداد خودرویی میزبان 2 خودروساز بزرگ کشور

نمایشگاه خودرو تهران (9)/ کوپا با شهر خودرو به شهر آفتاب می آید

نمایشگاه خودرو تهران (8)/ یزدی ها به شهر آفتاب می آیند

نمایشگاه خودرو تهران 97 (7)/ شهر آفتاب میزبان هن تنگ و و فوتون

نمایشگاه خودرو تهران ۹۷ (۶)/ شاسی بلند فودای سورپرایز زامیاد در مهمترین رویداد خودرویی

نمایشگاه خودرو تهران 97 (5)/ کراس اوورهای بیسو در شهر آفتاب به خط می شوند

نمایشگاه خودرو تهران 97 (4)/ ISQI در نمایشگاه خودرو به ابهامات گزارشات خودرویی پاسخ می دهد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی