پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو 207 با سقف پانوراما

پژو 207 و دنا پلاس در سال 98 به سقف پانوراما مجهز می شوند

معاون مديرعامل در بازاريابي وفروش ايران خودرو از توليد و عرضه محصولات 207 و دنا پلاس با سقف پانوراما در آينده‌اي نزديك خبر داد. فروش این محصولات احتمالا در نیمه اول سال 98 آغاز خواهد شد. نشست هم اندیشی تعدادی از صاحب امتيازان نمایندگی های ایران خودرو از استان‌هاي آذربایجان غربی و شرقي با هدف […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۶ دی ۱۳۹۷

معاون مديرعامل در بازاريابي وفروش ايران خودرو از توليد و عرضه محصولات 207 و دنا پلاس با سقف پانوراما در آينده‌اي نزديك خبر داد. فروش این محصولات احتمالا در نیمه اول سال 98 آغاز خواهد شد.

نشست هم اندیشی تعدادی از صاحب امتيازان نمایندگی های ایران خودرو از استان‌هاي آذربایجان غربی و شرقي با هدف بررسي محدوديت‌ها و شرايط حاكم بربازار خودرو و ارائه راهكارهاي جديد، در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار شد.

مصطفی خان کرمی معاون مدير عامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو در اين نشست در زمينه وضعیت حاکم بر بازار صنعت خودرو در روزهای اخیر اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص حاکم بر اقتصاد کشور و به تبع آن صنعت خودرو، شرکت ایران خودرو همواره با هدف کاهش التهاب در بازار و تنظیم شرایط بازار به منظور تامین نیاز مشتریان گام برداشته است.

وی افزود: این شرکت با تدابیر خردمندانه و برنامه‌ریزی‌های مدون از سوی مدیریت ارشد می‌تواند بر این شرایط خاص اقتصادی و وضعیت حاکم بر بازار فائق آید.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اشاره به شرایط حاکم بر بازار خودروي كشور گفت: این موضوع می تواند بستر تاخیر در تامین قطعات خودرو و به تبع آن کاهش تحقق برنامه تولید را فراهم کند.

خان کرمی در خصوص  تاخیر در تحویل خودروهای ثبت نام شده گفت: در شرایط فعلی شرکت ایران خودرو تلاش می‌کند تا با تامين منابع مالي نسبت به تكميل خودروهاي داراي كسري را فرآهم آورده و با رساندن تولید به شرایط ثابت و یکنواخت، تحویل خودرو به مشتریان را با سرعت بالاتری انجام دهد و میزان تاخیر در تعهدات را به طور قابل توجهي کاهش دهد.

وی با اشاره به این موضوع که شما  نمایندگی های ایران خودرو به عنوان شركاي تجاري موظف هستيد علاوه بر اطلاع‌رساني مناسب درخصوص مشكلات موجود، از فشارهای روانی مشتریان كاسته و آنها را از وضعیت حاکم بر بازار خودرو آگاه سازید.

وي افزود پيرو هماهنگي‌هاي انجام شده باسازمان ها و نهادهاي ذيربط،‌ به محض اطلاع از قيمت جديد ساير خودروهاي باقي مانده، اطلاع رساني دراين خصوص انجام خواهد شد و ايران خودرو مانند هميشه تابع ضوابط و مقررات اعلامي ازسوي ارگان هاي ذيربط خواهد بود.

خان‌كرمي تصريح كرد: درحال حاضر جهت حذف دلالان و واسطه گران در بازارخودرو،‌ مكانيزم‌هاي كنترلي در فرآيند فروش به نحوي پياده سازي شده كه خودروها صرفا به دست مشتريان نهايي رسيده كه اين امر باعث جلوگيري ازافزايش بي رويه قيمت در بازار مي شود،همچنين در آينده‌اي نزديك از يك محصول جديد رونمايي خواهد شد.

 

ایران خودرو قیمت جدید ((دنا)) و ((سوزوکی گرند ویتارا)) را اعلام کرد

استارت طرح تبدیل محصولات ایران خودرو (اختیاری از سوی مشتریان)

قیمت جدید دنا پلاس، H30 کراس، هایما S5 و 207 دنده ای از سوی ایران خودرو اعلام شد

ارائه خدمت در 2 شیفت صبح و عصر توسط نمایندگی های ایران خودرو

نسل جديد موتورهای ملی آماده تولید می‌شوند

قیمت پژو 207 صندوق دار اتوماتیک اعلام شد

رانا با آپشن های جدید تا پایان سال به بازار می آید/ جزییاتی در مورد دنا اتوماتیک

گیربکس اتوماتیک دنا پلاس توربو توسط شرکت کره ای تامین می شود؟/ تست دنا پلاس توربو اتوماتیک در کره جنوبی

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی