پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پورشه کاین ، از جنس فیبر کربنی

پورشه کاین ، از جنس فیبر کربنی

  تیونر روسی «تاپ کار» از یک فیس‌لیفت برای پورشه کاین ، پیش نمایشی ارائه کرد که بسیار دیدنی بود.در همین حال یک مجموعه کامل از تصاویر کیت «ونتیج آئرو» برای کاین در اختیار داریم که شاید نگاه کسی را به خود خیره نکند اما به هر حال یک پورشه شاسی بلند بسیار سفارشی را […]

javankhodro
یکشنبه - ۱۵ شهریور ۱۳۹۴

 

تیونر روسی «تاپ کار» از یک فیس‌لیفت برای پورشه کاین ، پیش نمایشی ارائه کرد که بسیار دیدنی بود.در همین حال یک مجموعه کامل از تصاویر کیت «ونتیج آئرو» برای کاین در اختیار داریم که شاید نگاه کسی را به خود خیره نکند اما به هر حال یک پورشه شاسی بلند بسیار سفارشی را خواهید دید.

پورشه کاین ، از جنس فیبر کربنی

این کیت تشکیل شده از سپرهای سفارشی جلو و عقب، قطعات اضافی برای گلگیرها، پنل جدید برای درها، شانه‌های کنار بدنه، کاپوت و اسپویلر عقب ، می باشد.

همچنین لوگوی “Vantage” بر روی یک نوار مجزا در زیر اسپویلر عقب قرار می‌گیرد، چیزی که ممکن است باز هم برخی از مشریان را از خود دور کند. به این دلیل که هنوز برخی علاقه‌مندان می‌توانند سریعاً «کاین» را تشخیص دهند و این چیزی است که ممکن است برای مشتریان خاص، ناخوشایند باشد.

پورشه کاین ، از جنس فیبر کربنی

اجزای مختلف این پورشه از فیبر کربن و کِولار ساخته شده‌اند ، ولی در نهایت هر مشتری می تواند با سلیقه مختص خود ظاهر کیت را تغییر دهد، یعنی دقیقا رسیدن به یک خودروی کاملا سفارشی .

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی