پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

benz-cls-500_مرسدس_بنز_CLS 500_نمایشگاه ماشین

کاهش قیمت 50 تا 60 میلیونی بنز و ب ام و

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل با اشاره به کاهش قیمت خودروهای وارداتی گفت: کاهش قیمت 50 تا 60 میلیونی بنز و ب ام و دربازار و افت قیمت خودروهای دیگر و پرداخت مالیات سبب تعطیلی نمایشگاه ها شده است.  غلام حسین قاسمیان رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل با اشاره به ادامه رکود در بازار خودرو گفت […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۱۵ شهریور ۱۳۹۴

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل با اشاره به کاهش قیمت خودروهای وارداتی گفت: کاهش قیمت 50 تا 60 میلیونی بنز و ب ام و دربازار و افت قیمت خودروهای دیگر و پرداخت مالیات سبب تعطیلی نمایشگاه ها شده است.

 غلام حسین قاسمیان رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل با اشاره به ادامه رکود در بازار خودرو گفت : درحال حاضر عرضه خودرو زیاد و تقاضا کم است و این موجب رکود بازار شده است.

وی افزود:مردم منتظر کاهش قیمت خودرو هستند و خرید نمی‌کنند و این در حالی است که در مقایسه با ابتدای سال قیمت خودرو کاهش یافته است.

به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل در برخی از خودروها 200 میلیونی نزدیک به 15 تا 20 میلیون کاهش قیمت رخ داده است و خودروهایی مانند بنز و بی ام و نزدیک به 50 تا 60 میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده‌اند. در بین خودروهای وارداتی فروش سانتافه نسبت به سایر خودروها به دلیل آپشن‌های موجود بیشتر بوده است.

قاسمیان گفت: درحال حاضر صنف نمایشگاه‌داران اتومبیل در رکود به سر می‌برند و این درحالی است که باید مالیات خود را پرداخت کنند و در این شرایط باید دولت با توجه به شرایط اقتصادی و بازار به دریافت مالیات اقدام کند. نزدیک به شش ماه است که اعضای این صنف درآمدی نداشته‌اند و این امر منجر به تعطیلی بسیاری از واحدهای صنفی شده است.

قیمت بروز خودروهای بازار ایران

وزیر صنعت: خودروسازان از مشاوران خارجی استفاده کنند

ورود خودروسازان خارجی به ایران

خودرو خارجی ارزان و با کیفیت در ایران خیال است.

کاهش تولید محصولات ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی