پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت : بیان واقعیت ها به مردم برنامه وزارت صمت است

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشستی صمیمی  با مدیران و روسای روابط عمومی سازمان ها و شرکت های صنعتی، ضمن تشریح رویکرد جدید رسانه ای وزارت صمت گفت: مبنا و رسم وزارت صمت در حوزه اطلاع رسانی بیان واقعیت هاست. زیرا معتقدیم بیان واقعیت ها می تواند […]

امید آذرزمانی
سه شنبه - ۲۵ دی ۱۳۹۷

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشستی صمیمی  با مدیران و روسای روابط عمومی سازمان ها و شرکت های صنعتی، ضمن تشریح رویکرد جدید رسانه ای وزارت صمت گفت: مبنا و رسم وزارت صمت در حوزه اطلاع رسانی بیان واقعیت هاست. زیرا معتقدیم بیان واقعیت ها می تواند به شفافیت فضا در رسانه ها کمک کند.

به گزارش جوان خودرو، محمدرضا انواری، با اشاره به رویکرد متفاوت روابط عمومی این وزارت خانه در حوزه رسانه نسبت به قبل اظهار داشت: معتقدیم فعالیت در حوزه رسانه و روابط عمومی نیاز به مشارکت دارد و تک صدایی در دستور کار قرار ندارد. از این رو باید با هم افزایی و تعامل سازنده در حوزه رسانه تلاش کرد.

وی با اشاره به تشریح شفاف تصمیمات وزارتخانه در شرایط فعلی تصریح کرد: تلاش من و همکارانم در راستای اطلاع رسانی درست به مردم است زیرا این حق مردم است که اطلاعات دقیقی از تصمیمات، دستورات و بخش نامه ها و در کل اتفاقات در حوزه صنعت داشته باشند. وی رسانه ها را بازوانی توانمند در نقد درست برشمرد و افزود: باید از پتانسیل های همه خبرنگاران و رسانه ها برای بهبود فضا در جامعه استفاده کرد.

همچنین در پایان این جلسه مدیران و روسای روابط عمومی های شرکت های صنعتی کشور ضمن بیان دیدگاه ها، انتقادات و پیشنهادات در فضایی صمیمی، برای رئیس جدید مرکز روابط عمومی وزارت صمت ارزوی موفقیت کردند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی