رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشستی صمیمی با مدیران و روسای روابط عمومی سازمان ها و شرکت های صنعتی، ضمن تشریح رویکرد جدید رسانه ای وزارت صمت گفت: مبنا و رسم وزارت صمت در حوزه اطلاع رسانی بیان واقعیت هاست. زیرا معتقدیم بیان واقعیت ها می تواند […]
به گزارش جوان خودرو، محمدرضا انواری، با اشاره به رویکرد متفاوت روابط عمومی این وزارت خانه در حوزه رسانه نسبت به قبل اظهار داشت: معتقدیم فعالیت در حوزه رسانه و روابط عمومی نیاز به مشارکت دارد و تک صدایی در دستور کار قرار ندارد. از این رو باید با هم افزایی و تعامل سازنده در حوزه رسانه تلاش کرد.
وی با اشاره به تشریح شفاف تصمیمات وزارتخانه در شرایط فعلی تصریح کرد: تلاش من و همکارانم در راستای اطلاع رسانی درست به مردم است زیرا این حق مردم است که اطلاعات دقیقی از تصمیمات، دستورات و بخش نامه ها و در کل اتفاقات در حوزه صنعت داشته باشند. وی رسانه ها را بازوانی توانمند در نقد درست برشمرد و افزود: باید از پتانسیل های همه خبرنگاران و رسانه ها برای بهبود فضا در جامعه استفاده کرد.
همچنین در پایان این جلسه مدیران و روسای روابط عمومی های شرکت های صنعتی کشور ضمن بیان دیدگاه ها، انتقادات و پیشنهادات در فضایی صمیمی، برای رئیس جدید مرکز روابط عمومی وزارت صمت ارزوی موفقیت کردند.
دیدگاه خود را بنویسید