پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نسل جدید مزدا CX-9

تصاویر شکاری از نسل جدید مزدا CX-9

مزدا CX-9 ، خودرویی که در سال 2007 معرفی شد و فیس لیفت آن در سال 2007 به بازار آمد .این خودرو محصول مشترک مزدای ژاپن و فورد می‌باشد.این خودرو با تغییرات بسیار ناچیز باعث شده تا قدیمی تر از سایرین به نظر برسد.اما این روزها مزدا درپی جایگزینی برای مدل  CX-9 می باشد. عکس […]

javankhodro
دوشنبه - ۱۶ شهریور ۱۳۹۴

مزدا CX-9 ، خودرویی که در سال 2007 معرفی شد و فیس لیفت آن در سال 2007 به بازار آمد .این خودرو محصول مشترک مزدای ژاپن و فورد می‌باشد.این خودرو با تغییرات بسیار ناچیز باعث شده تا قدیمی تر از سایرین به نظر برسد.اما این روزها مزدا درپی جایگزینی برای مدل  CX-9 می باشد. عکس های شکاری از این مدل باعث امیدواری بیشتری شده است.

نسل جدید مزدا CX-9

مزدا CX-9 ، بزرگترین کراس اور در خانواده خود می باشد ، آخرین مدلی که از سبک جدید طراحی کودو در طراحی اش استفاده خواد شد. این سبک باعث شده تا خودرو اسپرت تر و مدرن تر به نظر رسد. از آنجایی که در این خودرو همانند مزدا 6 از پلتفرم و موتور های یکسانی استفاده شده ، همین امر این خودرو را به مزدا 6 سدان مشابه کرده است.

فضای داخلی CX-9 جدید ، با افزایش فضای خارجی ، افزایش خواهد یافت و با طراحی بسیار زیبای داخلی و سهولت دسترسی به ردیف دوم و سوم صندلی ها ، در مقایسه با رقبایی چون تویوتا هایلندر ، در موقعیت بهتری خواهد بود.
سیستم‌های ایمنی جدیدی نظیر هشدار خروج از خط و ترمز اضطراری و نظارت بر نقاط کور را در این خودرو نیز می‌توان انتظار داشت.

نسل جدید مزدا CX-9

در این مدل جدید از موتور کوچکتر 2.5 لیتری 4 سیلندر توربو به جای موتور 3.7 لیتری شش سیلندر فعلی ، استفاده شده است ، که تکنولوژی اسکای اکتیو برای بهبود راندمان و کاهش مصرف سوخت بهره می‌برد.مدل جدید مزدا به صورت دیفرانسیل جلو خواهد بود اما یک سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ نیز برای آن پیش‌بینی می‌شود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی