پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سیتروئن C3

تحویل سیتروئن C3 سرعت گرفت/ کوچولویی با سود سرشار!

در حالیکه بسیاری از مشتریانی که برای خودروهای مختلف ثبت نام کرده اند، از عدم تحویل خودرو خود شکایت دارند یا تحویل خودروهای آنها، حتی یک سال به تعویق افتاده است، سایپا سیتروئن تحویل سریع خودروی سیتروئن C3 را آغاز کرده و هر روز تعداد C3 هایی که در معابر دیده می شود، در حال […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲ بهمن ۱۳۹۷

در حالیکه بسیاری از مشتریانی که برای خودروهای مختلف ثبت نام کرده اند، از عدم تحویل خودرو خود شکایت دارند یا تحویل خودروهای آنها، حتی یک سال به تعویق افتاده است، سایپا سیتروئن تحویل سریع خودروی سیتروئن C3 را آغاز کرده و هر روز تعداد C3 هایی که در معابر دیده می شود، در حال افزایش است.

سیتروئن C3 اولین خودرو تولیدی شرکت سایپا سیتروئن به شمار می رود. ثبت نام این خودرو با واریز 60 میلیون تومان در اردیبهشت ماه 97 آغاز و به سرعت ظرفیت آن تکمیل شد.

مشتریانی که در پایان اردیبهشت 1397، با 60 میلیون تومان این خودرو را ثبت نام کرده بودند، حالا پس از دریافت سود مشارکت و تخفیف 12 میلیون تومانی از شرکت سایپاسیتروئن، با پرداخت حدود 160 میلیون تومان، خودروی خود را دریافت کرده اند.

چنانچه نیم نگاهی به وضعیت بازار آزاد این خودرو بیاندازیم، می بینیم این خودرو در بازه قیمتی بین 280 تا 320 میلیون تومان خرید و فروش می شود و بسته به اینکه فروشندگان سیتروئن C3 چقدر می توانند این خودرو را نگه دارند و پول لازم نباشند، بالاتر از 300 میلیون می توانند خودرو خود را بفروش برسانند. با یک محاسبه سرانگشتی، چنانچه فرض کنیم ثبت نام کننده این خودرو ، بتواند خودروی خود را به قیمت 300 میلیون تومان بفروشد، یعنی حدود 80 میلیون تومان طی 7 ماهه سود کرده است و این یعنی یک سود سالیانه 230 درصدی که تقریبا در هیچیک از بازارهای مسکن و سکه و طلا و ارز و …، سابقه نداشته است.

جالب اینکه هر چه بسمت عید نوروز پیش می رویم و با توجه به اینکه عملاً تزریقی از سوی عرضه کنندگان خودرو بخصوص در کلاس چنین خودرویی خاص و متفاوت با این مشخصات و امکانات، بنظر میرسد سود مشتریان افزایش خواهد یافت.

بررسی میدانی و تست جاده سیتروئن C3 / پایی درازتر از گلیم!

استقبال مشتریان از تحویل خودرو سیتروئن c3

قیمت قطعی سیتروئن C3 اعلام شد

تلاش سایپا برای تحویل ۲ هزار دستگاه سیتروئن C3 ثبت نامی

تحویل به موقع خودرو سیتروئن C3 به مشتریان

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی