پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایندگی_ایران_خودرو

پنج نحوه پرداخت در فروش و پیش فروش ایران خودرو

به مناسبت ماه مبارک رمضان ایران خودرو، محصولات خود را با پنج نحوه پرداخت مختلف به فروش و پیش فروش می رساند. پيش فروش عادي، پيش فروش اقساطي، پيش فروش پلكاني ، فروش فوري و فروش نقد و اقساط مي شود. مصطفي خان كرمي ضمن تبريك حلول ماه مبارك رمضان به همه مشتريان و هموطنان […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۱ تیر ۱۳۹۴

به مناسبت ماه مبارک رمضان ایران خودرو، محصولات خود را با پنج نحوه پرداخت مختلف به فروش و پیش فروش می رساند. پيش فروش عادي، پيش فروش اقساطي، پيش فروش پلكاني ، فروش فوري و فروش نقد و اقساط مي شود.

مصطفي خان كرمي ضمن تبريك حلول ماه مبارك رمضان به همه مشتريان و هموطنان گرامي، با بيان اين مطلب كه با تلاش و پيگيري هاي صورت گرفته، تعهدات معوق محصولات ايران خودرو به روز شده است، افزود: با توجه به نياز بازار و انتظارات به حق مشتريان ، ايران خودرو قصد دارد در روش هاي جديد فروش خود، تنوع در پرداخت ها را به عنوان يك استراتژي جديد مد نظر قرار دهد و شروع اين حركت در ايام ماه مبارك رمضان خواهد بود.

وي اضافه كرد: به همين منظور در ماه مبارك رمضان پنج طرح فروش ويژه در دستور كار قرار گرفته كه شامل روش هاي پيش فروش عادي، پيش فروش اقساطي، پيش فروش پلكاني ، فروش فوري و فروش نقد و اقساط مي شود.

خان كرمي در تشريح هر يك از روش هاي جديد فروش در جشنواره رمضان اظهار كرد: در اين جشنواره سعي شده از همه طيف محصولات استفاده شود به گونه اي كه حداكثر سلايق و علايق مشتريان در نظر گرفته شود.

وي در پايان از مشتريان خواست براي كسب اطلاعات بيشتر از خودروهاي عرضه شده در قالب اين جشنواره و ثبت نام، به نزديك ترين نمايندگي محل سكونت خود مراجعه كرده و از شرايط مناسب اين بخشنامه بهره مند شوند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی