نظارت بازرسان ویژه وزارت صنعت بر رفتار خودروسازان با مشتریان

مشاور وزیر و مدیر کل بازرسی وزارت صنعت ، معدن و تجارت گفت: در واحدهای بازرسی شرکت‌های خودروساز، مدیران ارشد پاسخگوی مستقیم مطالبات مشتریان خود هستند.

اکبر صادقی تأکید کرد: این اقدامات در جهت تکریم ارباب رجوع و پیگیری مطالبات آنان با جدیت از طریق بازرسی وزارت صنعت ، معدن و تجارت رصد خواهد شد.

وی تصریح کرد: پیرو دستور اخیر وزیر صمت، ازامروز برای پیگیری جدی حقوق مصرف کنندگان، نمایندگان و بازرسان ویژه این اداره کل به همراه نمایندگان سازمان حمایت بر روند اقدامات شرکت‌های خودروساز نظارت جدی خواهند داشت.

گزارش خودرو

صادقی گفت: این نظارت تا پایان سال بدون وقفه بر همه شرکت‌های خودرو ساز استمرارخواهد داشت.

مشاور وزیر و مدیر کل بازرسی، نظارت و ارزیابی وزارت صنعت ، معدن و تجارت یادآوری کرد: ملاک استمرار مدیریت مدیران خودروساز بدون تعارف رضایت مشتریان خواهد بود بنابراین لازم است در تمام مراحل مراجعه متقاضیان به معنی واقعی تکریم شوند.

مدیران گروه سایپا با مشتریان ديدار كردند/ تکلیف قیمت خودروهای ثبت نامی مشخص شد

الزام تحویل خودروهای پیش فروش شده با تاریخ تحویل اول شهریور، به قیمت قبل

تاکید سازمان حمایت به شرکت های خودروساز/ زمان تحويل خودروهاي معوق را به مشتريان اعلام كنيد

همه تقصیر یکی، یکی فدای همه!

ایران خودرو به همه تعهدات در فروش قطعی پایبند است

مدیران ایران خودرو پای صحبت مشتریان گله مند می نشینند

منطق افزايش قيمت خودرو و عذرخواهي از مشتريان/ افزایش قیمت محصولات ایران خودرو چقدر با میزان کارشناسی فاصله دارد؟

ایساکو تعمیرگاه تخصصی بهنام کرمان موتور آمیکو مدیران خودرو

نظر شما !!