پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مسابقه قهرمانی ایتالیا

پیروزی لوئیس همیلتون در مسابقه قهرمانی ایتالیا

لوئیس همیلتون ، در مسابقه قهرمانی جایزه بزرگ ایتالیا با فاصله امتیازی 53 با نزدیک ترین رقیب و هم تیمی اش ، به پیروزی رسید. هنگامیکه بهترین زمان گیری قبل از مسابقه ار آن همیلتون شده بود ، این مسابقه آغاز شد. سباستین فتل و کیمی رایکونن او را تعقیب می‌کردند.نیکو رزبرگ که ناچار به […]

javankhodro
دوشنبه - ۱۶ شهریور ۱۳۹۴

لوئیس همیلتون ، در مسابقه قهرمانی جایزه بزرگ ایتالیا با فاصله امتیازی 53 با نزدیک ترین رقیب و هم تیمی اش ، به پیروزی رسید.

هنگامیکه بهترین زمان گیری قبل از مسابقه ار آن همیلتون شده بود ، این مسابقه آغاز شد. سباستین فتل و کیمی رایکونن او را تعقیب می‌کردند.نیکو رزبرگ که ناچار به استفاده از یک موتور قدیمی‌تر و ضعیف‌تر شده بود، یک کابوس به تمام معنی را تجربه کرد و با از دست دادن مسابقه و امتیازات آن تا حد زیادی شانس قهرمانی را نیز از دست داد.از طرف دیگر ، کیمی رایکونن شروعی مایوس کننده داشت.

مسابقه قهرمانی ایتالیا

رانندگان ویلیامز یعنی فیلیپه ماسا و والری بوتاس عملکردی تحسین‌برانگیز داشتند و امتیازاتی درشت برای این تیم دشت کردند. با وجود 12 مسابقه انجام شده، چرخ خودروهای مک‌لارن هنوز آهسته می‌چرخند و متهم اول این موضوع نیز شریک ژاپنی این تیم یعنی هوندا است.در این مسابقه نیز جنسن باتن در جای چهاردهم قرار گرفت و آلونسوی معروف نیز مسابقه را تمام نکرد. با تمام این تفاسیر، مرسدس برای نقض احتمالی مقررات مربوط به حداقل فشار باد تایرها در خودروهای این تیم احضار شد اما تاثیری در نتیجه و رده بندی مسابقه پیش بینی نمی شود.

مسابقه قهرمانی ایتالیا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی