پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جلسه مشتریان سایپا

گفتگوي نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در نشست هاي مختلف با مشتریان

در راستای تاکیدات وزیر محترم صنعت در خصوص تشکیل ستاد ویژه بررسی و حل مشکلات مشتریان، امروز نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا و مدیران بازاریابی و فروش اين گروه در نشست های مختلف به بررسی مشکلات مشتریان پرداختند. جمعي از نمايندگان مشتريان ثبت نامي خودروهاي مختلف گروه سايپا كه توليد و تحويل آنها در ماه […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۸ بهمن ۱۳۹۷

در راستای تاکیدات وزیر محترم صنعت در خصوص تشکیل ستاد ویژه بررسی و حل مشکلات مشتریان، امروز نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا و مدیران بازاریابی و فروش اين گروه در نشست های مختلف به بررسی مشکلات مشتریان پرداختند.

جمعي از نمايندگان مشتريان ثبت نامي خودروهاي مختلف گروه سايپا كه توليد و تحويل آنها در ماه هاي اخير به دليل وجود مشكلات مختلف با تاخير همراه شده بود در نشست هاي جداگانه با مديران فروش گروه سايپا به بيان نظرات خود پرداختند.

جلسه مشتریان سایپا

در این نشست ها که از ساعت ۹ صبح آغاز شد عبدالله بابایي، نماينده ويژه مديرعامل گروه سايپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش، با حضور در جمع مشتریان شخصا به مشکلات مطرح شده از سوی مشتریان رسیدگی و دستورات لازم در راستای رفع مشکلات را صادر کرد.

شایان ذکر است امروز دکتر صادق نجفی نماینده ویژه وزیر صنعت در كميته خودرو به همراه جمعي از مديران ارشد وزارت صنعت معدن و تجارت از ستاد پاسخگويي به مشتريان گروه سايپا بازديد كردند و در جريان اقدامات انجام شده قرار گرفتند.

در اين بازديد دكتر نجفي گفت: امروز از معاونت فروش سایپا بازديدي صورت گرفت كه در راستاي دستور ويژه وزير محترم صنعت جهت پاسخ گويي و پیگیری درخواست هاي مشتريان بود و خوشبختانه با دسته بندی مشتریان شرکت های سایپا، پارس خودرو، زامیاد و سایپا سیتروئن به نحو بسیار مطلوبی این موضوع در سايپا دنبال می شود و امیدوارم هرچه سریعتر مشکلات موجود برطرف شود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی