پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایندگی ایران خودرو-ایساکو

اجراي طرح ((همراه با مشتریان)) در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران خودرو

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ايساكو) ازابتدای بهمن ماه سال جاری طرح «همراه با مشتریان» رابا هدف اعتماد سازي دوسويه در نمایندگی‌های مجاز اين خودرو ساز را آغاز کرد. ایساکو به منظور افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو و در راستای همیاری نمایندگی‌ها واعتمادسازی دوسویه، با هدف استخراج عارضه‌ […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۴ بهمن ۱۳۹۷

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ايساكو) ازابتدای بهمن ماه سال جاری طرح «همراه با مشتریان» رابا هدف اعتماد سازي دوسويه در نمایندگی‌های مجاز اين خودرو ساز را آغاز کرد.

ایساکو به منظور افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو و در راستای همیاری نمایندگی‌ها واعتمادسازی دوسویه، با هدف استخراج عارضه‌ سیستم‌های عملیاتی، اصلاح زیرساخت‌ها و بازنگری فرآیندها، طرح فوق را اجرایی کرد.

در طرح مذکور، تیمی از کارشناسان خبره دفاتر منطقه‌ای با حضور در نمایندگی‌های منتخب، به عنوان تسهیل‌گر امور مشتریان حضور یافته و  ضمن ارتباط مستقیم با مشتریان به مشاهده فرآیند ارائه خدمات در نمایندگی‌ها می‌پردازند. این کارشناسان ضمن همراهی با مشتریان و نمایندگی‌ها به بررسی مشکلات موجود در فرآیند پذیرش تا ترخیص و تامین قطعه خواهند پرداخت. 

دراین طرح که از آن به عنوان «طرح استقرار» نیز یاد شده است،‌ کارشناسان مستقر دفاتر در نمایندگی‌ها، با رویکرد یاری‌رسانی به نمایندگی‌ برای ارائه خدمات با کیفیت بالاتر و تسهیل امور مشتریان هر هفته در یک واحد تعمیرگاهی، حضور خواهند یافت.

برمبناي اين گزارش،‌ کارشناسان مستقر موظفند، در صورت مشاهده موارد خاص در ارائه خدمات، در اسرع وقت، دستور صدور انجام فوری کار را از مسئول مربوطه در شرکت ایساکو دریافت کرده و آن را در نمایندگی اجرایی کنند.

همچنین این کارشناسان حداکثر دو روز پس ازاستقرار درنمایندگی‌ها، موارد مطرح شده مشتریان را به همراه عارضه‌های مهم و کلیدی شناسایی شده به کارگروهی که به همین منظور تشکیل شده است، ابلاغ خواهندکرد تا فرآیند مذکور به سرعت بهینه‌سازی شده و امورمشتریان در نمایندگی‌ها به سرعت رسيدگي شود.

گفتنی است اجرای این طرح همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و با توجه به افزایش ترافیک کاری نمایندگی‌ها در پایان سال و نزدیک شدن به سفرهای نوروزی هموطنان، در بهمن ماه سال جاری آغاز شد و پیش‌بینی می‌شود با نظارت و همراهی کارشناسان مستقر، عارضه‌ها و ایرادهای احتمالی موجوددر فرآیند ارائه خدمات پس از فروش به سرعت برطرف شده و رضایت مشتریان به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

منبع: روابط عمومی شرکت ایساکو

از نفت چاله تا دروازه اروپا/ دنا استانداردهای لازم برای ورود به اکراین را کسب کرد

سومین مرکز تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک ایران خودرو آغاز به کار کرد

ایساکو نشان تعالی منابع انسانی را دریافت کرد

حضور 1500 اکیپ امدادی در طرح زمستانی امداد خودرو ایران

رضایت مشتریان از ایساکو همچنان در مسیر افزایش

ارائه خدمت در 2 شیفت صبح و عصر توسط نمایندگی های ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی