پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایندگی ایران خودرو-ایساکو

رضایت مشتریان از ایساکو همچنان در مسیر افزایش

آخرین نتایج اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در پایان آبان ماه سال جاری، نشان از افزایش رضایت مشتریان از خدمات ایساکو دارد.  در پایان آبان ماه سال جاری، امتیاز شاخص رضایت مشتریان ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش، به عدد ۷۵۳ رسیده است. معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱ دی ۱۳۹۷

آخرین نتایج اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در پایان آبان ماه سال جاری، نشان از افزایش رضایت مشتریان از خدمات ایساکو دارد.  در پایان آبان ماه سال جاری، امتیاز شاخص رضایت مشتریان ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش، به عدد ۷۵۳ رسیده است.

معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو با اعلام این مطلب گفت: طبق نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از مشتریان، خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، از پاییز سال گذشته تا کنون توانسته به صورت صعودی امتیاز خود را در حوزه خدمات ارتقا دهد و از امتیاز ۷۴۷ در آبان سال ۹۶ به امتیاز ۷۵۳ در  آبان‌ماه سال جاری ارتقا یابد و با این رشد، تصویر ذهنی مشتریان و رضایت از خدمات را بهبود بخشد.

شهریار سلطانی ادامه داد: شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو، به صورت ماهیانه در شاخص رضایت مشتریان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در این بررسی‌ها نظرات مشتریان به عنوان یک شاخص مهم در خصوص کیفیت خدمات، لحاظ می‌شود.

وی افزود: مهم‌ترین پارامترهایی که بهبود آن‌ها در طی ماه‌های مهر و آبان سال ۹۷، باعث افزایش رضایت مشتریان شده، شامل بهبود کیفیت تعمیرات ارائه شده، تشریح تعمیرات (ارائه توضیح به مشتریان در خصوص کارهای انجام شده و قطعات تعویضی هنگام ترخیص خودرو) و تامین به موقع قطعات توسط نمایندگی‌ها بوده است.

سلطانی همچنین گفت: بهبود فرآیند طرح پیگیری مشتریان، پیاده‌سازی استانداردهای رفتاری و کلامی، برگزاری کارگاه‌های تخصصی CSI برای مدیران نمایندگی‌ها، برگزاری دوره‌های عارضه‌یابی با رویکرد جدید در نمایندگی‌ها و بهبود فرآیند پذیرش تا ترخیص در نمایندگی‌ها جزو اهم اقدامات انجام شده در راستای افزایش رضایت‌مندی مشتریان بوده است.

وی در پایان گفت: جلب رضایت کامل مشتریان و دست یافتن به بالاترین امتیاز در شاخص رضایت مشتری، با توجه به گستردگی شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سراسر کشور، امری دشوار است ولی امیدواریم با برنامه‌های در دست اجرا و تلاش برای بهبود مستمر هر روز به آن نزدیک‌تر شویم.

شرایط فروش محصولات پرطرفدار ایران خودرو (آذر 97)

ارائه خدمت در 2 شیفت صبح و عصر توسط نمایندگی های ایران خودرو

نسل جديد موتورهای ملی آماده تولید می‌شوند

خراسان رضوی صاحب دومین شرکت خودروسازی می شود

پیش فروش اخیر محصولات ایران خودرو با قیمت جدید قانونی اعلام شد

چه امکاناتی از پژو 207 و دنا پلاس حذف شده است؟

نسخه جدید اپلیکیشن ایساکو در دسترس قرار گرفت

سمند با موفقیت از خط تولید نفت چاله آذربایجان بیرون آمد

تولید اولین پژو 301 در ایران

قیمت پژو 207 صندوق دار اتوماتیک اعلام شد

حضور گسترده آپکو در نمایشگاه قطعات و مجموعه های خودرو

حضور ساپکو با رویکردی جدید در سیزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • سپیده | 01/10/1397 در 10:18

    همین که سر قولتون موندین بابت تمام خدماتتون ممنونیم
    به امید درخشش بیشتر ?

کیوسک مطبوعاتی