پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

قیمت خودرو کاهش می یابد

به گفته وزیر صنعت، قیمت بیشتر خودروها مورد تأیید نیست و با افزایش تیراژ تولید خودروسازان، قیمت خودرو در بازار کاهش پیدا خواهد کرد. رییس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان خودرو نیز در این رابطه گفت: اگر تولید خودروسازان رونق بگیرد و عرضه خودرو افزایش یابد، شاهد کاهش قیمت‌ خودرو و آرامش در بازار خواهیم […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۲ اسفند ۱۳۹۷

به گفته وزیر صنعت، قیمت بیشتر خودروها مورد تأیید نیست و با افزایش تیراژ تولید خودروسازان، قیمت خودرو در بازار کاهش پیدا خواهد کرد. رییس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان خودرو نیز در این رابطه گفت: اگر تولید خودروسازان رونق بگیرد و عرضه خودرو افزایش یابد، شاهد کاهش قیمت‌ خودرو و آرامش در بازار خواهیم بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مبلغ خودرو حتما پایین می آید بطوریکه قیمت پراید 37 تا 38 میلیون است.

رضا رحمانی، در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: قیمت بیشتر خودروها مورد تأیید نیست، هر روز تولید بیشتر می شود. همچنین با افزایش تیراژ قیمت بهتر می خواهد شد.

همچنین رییس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان خودرو گفت: اگر تولید خودروسازان رونق بگیرد و عرضه خودرو افزایش یابد، شاهد کاهش قیمت‌ها و آرامش در بازار خواهیم بود.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از میزان، سعید مؤتمنی گفت: در حال حاضر و مطابق اخباری که منتشر شده، تولید خودروسازان نسبت به قبل افزایش یافته و اگر این شرکت‌ها روند تحویل خودرو‌ها را به همین صورت ادامه دهند، با گذار از هفته‌های پایانی سال، به‌تدریج تقاضا کاهش خواهد یافت و این امر موجب افت قیمت خودرو در بازار خواهد شد.

وی تصریح کرد: خودروسازان محصولات تحویلی را مستقیماً به‌دست مصرف‌کننده می‌رسانند، اما متاسفانه وضعیت قیمت‌ها به سمتی رفته که حتی مصرف‌کنندگان هم قید نگهداری خودرو را می‌زنند و به فروشنده تبدیل می‌شوند.

به گفته وی روند عرضه خودرو توسط خودروسازان نسبت به ماه‌های قبل بهتر شده و این شرکت‌ها با سرعت بیشتری محصولات را به مشتریان تحویل می‌دهند که این موضوع باید ادامه یابد.

رییس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان خودرو ادامه داد: افزایش شدید قیمتی در هفته‌های اخیر به‌دلیل جولان واسطه‌ها و دلالان بوده و این افراد که از ماه‌های قبل، خودرو‌های زیادی را پیش‌خرید کرده بودند، حالا که موعد تحویل این خودرو‌ها فرارسیده برای کسب سود بیشتر به افزایش قیمت‌ها دامن زده‌اند.

مؤتمنی خاطرنشان کرد: قیمت‌های فعلی خودرو به شکل حبابی افزایش یافته و نه خودروسازان و نه سایر فعالان این بازار، ادامه این وضعیت را به صلاح نمی‌دانند.

ناظر بازار خودرو کیست؟ / تعزیرات حکومتی در سکوت سازمان حمایت، به بازار خودرو ورود نمی کند

فروش کوییک دنده ای و نیسان وانت در دومین روز فروش فوری سایپا

پیش فروش جک S3 با پیش پرداخت 80 میلیون تومانی و قیمت قطعی

قیمت محصولات ایران خودرو در فروش فوری امروز (بهمن 97)

سایپا امروز محصولاتش را با چه قیمتی فروخت؟

جزییات فورش فوری 15 هزار دستگاه محصول سایپا اعلام شد (ثبت نام با کد پستی)

فروش فوری محصولات سایپا به منظور کنترل قیمت ها از فردا آغاز می شود

شرایط فروش محصولات چری با تسهیلات بدون بهره و تحویل فوری

فروش فوری محصولات ایران خودرو در روزهای آتی

قیمت جدید پژو 207 صندوق دار مشخص شد

بازار خودرو تب که هیچ، تشنج کرد! + قیمت های شگفت انگیز این روزهای بازار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی