پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وزارت صنعت، معدن و تجارت

نیاز جامعه به انعکاس اخبار امید بخش/ برنامه هایی برای ارتقاء اطلاع رسانی در وزارت صنعت

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت ، معدن و تجارت در نشست مدیران روابط عمومی سازمان های زیرمجموعه این وزارتخانه، بر لزوم انعکاس اخبار امید بخش تاکید کرد و خواهان پرهیز از هزینه های تشریفاتی در روابط عمومی‌ها شد. محمدرضا انواری، با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۵ اسفند ۱۳۹۷

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت ، معدن و تجارت در نشست مدیران روابط عمومی سازمان های زیرمجموعه این وزارتخانه، بر لزوم انعکاس اخبار امید بخش تاکید کرد و خواهان پرهیز از هزینه های تشریفاتی در روابط عمومی‌ها شد.

محمدرضا انواری، با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم به اهمیت روابط عمومی گفت: جامعه و افکار عمومی نیاز به اخبار امیدبخش دارد و مجموعه روابط عمومی وزارت صنعت، معدن وتجارت باید اقدامات شاخص سازمان های زیر مجموعه این وزارتخانه را که در این مدت به ثمر نشسته است، برای افزایش امید در جامعه اطلاع رسانی کند.

وی با تاکید به ضرورت ایجاد اعتماد میان مردم و مسوولان، افزود: اگر اقدامات انجام شده را به شکل صحیح، کامل و به موقع اطلاع رسانی کنیم، نتیجه اش یقینا افزایش اعتماد مردم به نظام خواهد بود.

روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه سازمان های این وزارتخانه اطلاعات زیادی برای ارائه به مردم در دست دارند، اظهار داشت: یکی از برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت افزایش صادرات است که اطلاع رسانی دستاوردهای کشور در این حوزه باید در دستور کار روابط عمومی سازمان ها و معاونت های این وزارت خانه قرار گیرد.

به گفته انواری، پرهیز از هزینه های تشریفاتی و استفاده از ظرفیت سازمان ها، دیگر اقدامی است که باید روابط عمومی ها به آن توجه کنند.

وی همچنین از اجرای کمپین رسانه ای به منظور اطلاع رسانی اقدامات وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: سه هفته کاری مفید تا پایان سال باقی مانده که باید با پیش بینی حضور مسوولان وزارتخانه در برنامه های تلویزیونی و برگزاری نشست های خبری، اقدامات انجام شده در سال 97 تشریح و برنامه ها برای سال آینده اطلاع رسانی شود.

انواری در پایان بر لزوم استفاده از فرصت فضای مجازی برای اطلاع رسانی تاکید و خاطرنشان کرد: در راستای تقویت تولید ملی باید از کمپین های حمایت از کالای ایرانی، حمایت کنیم و اثرسنجی اقدامات‌مان را هم مورد بررسی قرار دهیم تا بهره گیری از ابزارها بر اساس میزان تاثیرگذاری باشد.

افزایش تولید راه حل کاهش قیمت خودرو/ گرانی خودرو ارتباطی با فرمول وزارت صنعت ندارد

خودروسازان از مردم عذرخواهی کنند

خودروسازان ملزم به عایت تعهدات خود به مشتریان/ فروش های فوری جدید چقدر از سهم تولید را می‌گیرد؟

بازدید نماینده ویژه وزیر صنعت در کمیته خودرو از ستاد پاسخگویی به مشتریان گروه سایپا

طاقت واردکنندگان خودرو طاق شد/ عدم ترخیص حتی یک خودرو وارداتی از گمرک!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی