پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بلیت اتوبوس

افزایش 20 درصدی نرخ بلیط اتوبوس؛ مردم توان گران نشدن قیمت‌ها را ندارند

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:به جای افزایش ۲۰درصدی نرخ بلیط اتوبوس و تشدید فشار اقتصادی بر مردم، دولت باید حمایت مالی از حمل و نقل جاده ای را در قالب ارائه سوبسید و یارانه محقق کند. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ مجید کیانپور عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه […]

هادی سیانکی
یکشنبه - ۱۲ اسفند ۱۳۹۷

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:به جای افزایش ۲۰درصدی نرخ بلیط اتوبوس و تشدید فشار اقتصادی بر مردم، دولت باید حمایت مالی از حمل و نقل جاده ای را در قالب ارائه سوبسید و یارانه محقق کند.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

مجید کیانپور عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از افزایش 20 درصدی نرخ اتوبوس های بین شهری در ایام نوروز 98، گفت: طبق مذاکرات کمیسیون عمران مجلس با مسئولان مربوطه قرار بود که در ایام نوروز نرخ حمل و نقل به ویژه حمل و نقل جاده ای افزایش پیدا نکند، اما متأسفانه اخبار حاکی از افزایش قیمت بلیط اتوبوس در آغاز سال 98 است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس گزارش ها، حدود 80 درصد بار جابجایی مسافر بر عهده اتوبوس ها است و این نشان دهنده آن است که افزایش قیمت بلیط اتوبوس بر گستره بیشتری از مردم اثر خواهد گذاشت.

وی افزود: حمل و نقل جاده ای جزء بخش هایی است که نرخ آن باید برای تردد مردم مناسب و ارزان باشد، اما با توجه به مشکلات اقتصادی، مردم برای خرید گران بلیط اتوبوس در مضیقه قرار خواهند گرفت.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: هیچ کسی نافی مشکلات صنعت اتوبوسرانی در کشور نیست، اما نمی توان به بهانه حمایت از این صنعت، نرخ بلیط اتوبوس را افزایش داد.

کیانپور تصریح کرد: به نظر من به جای افزایش 20 درصدی نرخ بلیط اتوبوس و تشدید فشار اقتصادی بر مردم، دولت باید حمایت مالی از حمل و نقل جاده ای در قالب سوبسید و یارانه را محقق کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: به طور حتم اعضای این کمیسیون در مدت باقی مانده به پایان سال تمام تلاش خود را برای مدیریت و کاهش قیمت بلیط اتوبوس صورت می دهد.

منبع: خانه ملت

 

آغاز پیش فروش بلیت نوروزی اتوبوس

افزایش 20 درصدی قیمت بلیت اتوبوس

اعلام زمان پیش فروش بلیت نوروزی اتوبوس تا ۱۵ اسفند/ قیمت ها در حال بررسی

اعلام آمادگی ایران خودرو دیزل برای مشارکت در طرح بازسازی اتوبوس های شهری

مخالفت وزارت صنعت با واردات اتوبوس های دست دوم ادامه دارد

خط ویژه یا خط ناویژه؟!/ گلایه اتوبوسرانی از ورود وسایل نقلیه شخصی به خطوط ویژه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی