پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی

ارسال پیامک قبض جریمه

از 20 شهریور در صورت ارتکاب تخلف از جانب راننده، پیامکی برای مالک خودرو ارسال می‌شود. سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اعلام این خبر می‌گوید راننده وقتی مرتکب تخلفی شود، تا زمانی که برای دریافت خلافی اقدام نکند، از جریمه و تخلف خود اطلاعی ندارد و معمولا پس […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

از 20 شهریور در صورت ارتکاب تخلف از جانب راننده، پیامکی برای مالک خودرو ارسال می‌شود.

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اعلام این خبر می‌گوید راننده وقتی مرتکب تخلفی شود، تا زمانی که برای دریافت خلافی اقدام نکند، از جریمه و تخلف خود اطلاعی ندارد و معمولا پس از ۶ ماه که برای دریافت خلافی مراجعه می کند، با تخلفاتی روبرو می شود که به اذعان رانندگان اصلا مرتکب چنین تخلفی نشده اند و این اتفاق در وقوع تخلفات بازدارندگی ندارد.

به گفته سردار حسینی  از 20 شهریور ماه در فاز نخست تمامی تخلفاتی که توسط دوربین ثبت شود، در مدت حداکثر دو ساعت پیامکی برای مالک خودرو مبنی بر ارتکاب تخلف و میزان جریمه و محل تخلف ارسال می شود و راننده بلافاصله از ارتکاب تخلف خود مطلع می شود.

او از مالکان خودروها خواست هرچه زودتر نسبت به بروز رسانی و ثبت اطلاعات خود با حضور در مرکز شماره گذاری اقدام کنند و در صورت تعویض سیم کارت تلفن همراه، شماره جدید را در سامانه اطلاعاتی ثبت کنند.

جریمه کاروان های عروسی

تشدید مجازات رانندگان متخلف و خطرآفرین

پیشنهاد بخشودگی بخشی از جرائم به مجلس

تصادف ساختگی پیگرد قانونی دارد.

طرح جریمه برای بدحجابی سرنشینان در دست بررسی

جریمه مسافرکشی با خودرو شخصی

برچسب‌ها : جریمهپلیس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی