پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مسافر اتوبوس

نحوه ثبت تخلفات اتوبوس های بین‌شهری توسط مسافران

مسافران اتوبوس های بین شهری می توانند در صورت عدم مشاهده تخلف با مراجعه به سامانه ۱۴۱ که نسخه موبایلی آن نیز وجود دارد در بخش ثبت شکایات مسافرین حمل و نقل عمومی شکایت خود را ارائه کنند. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ مسافران می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۴۱ و ورود به […]

هادی سیانکی
پنجشنبه - ۱۶ اسفند ۱۳۹۷

مسافران اتوبوس های بین شهری می توانند در صورت عدم مشاهده تخلف با مراجعه به سامانه ۱۴۱ که نسخه موبایلی آن نیز وجود دارد در بخش ثبت شکایات مسافرین حمل و نقل عمومی شکایت خود را ارائه کنند.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

مسافران می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۴۱ و ورود به بخش ارسال مشکلات حمل و نقل عمومی و ثبت شکایت مسافران، مراتب اعتراض خود را نسبت به هرگونه تخلف در بخش ثبت شکایات حمل و نقل عمومی بین شهری اعلام کنند.

برخورد نامناسب کارکنان شرکت، رانندگان و مهماندار، تأخیر سفر، رفتار نامتعارف رانندگان در عین رانندگی، سرویس دهی در مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، سرویس دهی نامناسب در سفر، عدم تعهد نسبت به بار سفر، عدم توقف برای نماز و عدم رعایت خط سیر مطابق با مبدا و مقصد از جمله مواردی است که مسافران حمل و نقل عمومی می‌توانند نسبت به آن شکایت کنند.

همچنین عدم سلامت فنی خودرو، مسافرگیری در عین سفر، نرخ بلیت خرید اینترنتی بلیت، پیاده نمودن مسافر در مقاصد تعیین نشده، سوار کردن مسافرین بیش از ظرفیت و عدم صدور بلیت بین راهی توسط راننده در زمان سوار شدن در حین مسیر از دیگر موضوعاتی است که می‌تواند مورد شکایت و اعتراض مسافران واقع شود.

مسافران در صورت عدم رعایت هر یک از موارد مطرح شده می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۴۱ که نسخه موبایلی آن نیز وجود دارد در بخش ثبت شکایات مسافرین حمل و نقل عمومی شکایت خود را ارائه کنند و بدین منظور نیازمند اطلاعاتی از جمله کد ملی، شماره پلاک خودرو، نام شرکت مسافر بری، شماره بلیت، تاریخ سفر، مبدا و مقصد هستند.

قیمت بلیت اتوبوس‌های مسافری بین شهری از ۲۵ اسفندماه سال جاری با رشد ۲۰ درصدی همراه شده است و پیش‌فروش نوروزی بلیت اتوبوس نیز به صورت حضوری و غیرحضوری از ۱۲ اسفندماه سال جاری آغاز شده است و متقاضیان انجام سفرهای نوروزی با اتوبوس می‌توانند جهت خریداری بلیت‌های پیش فروش به صورت حضوری و غیرحضوری (اینترنتی) اقدام کنند و تا جایی که امکان دارد خرید بلیت خود را به ترمینال‌ها و پایانه‌های مسافربری و نیز روزهای پایانی موکول نکنند.

منبع: ایسنا

آغاز پیش فروش بلیت نوروزی اتوبوس

افزایش 20 درصدی نرخ بلیط اتوبوس؛ مردم توان گران نشدن قیمت‌ها را ندارند

افزایش 20 درصدی قیمت بلیت اتوبوس

اعلام زمان پیش فروش بلیت نوروزی اتوبوس تا ۱۵ اسفند/ قیمت ها در حال بررسی

اعلام آمادگی ایران خودرو دیزل برای مشارکت در طرح بازسازی اتوبوس های شهری

مخالفت وزارت صنعت با واردات اتوبوس های دست دوم ادامه دارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی