پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات مدیران خودرو

خدمات پس از فروش، تامین قطعات و فروش با تحویل فوری، 3 مزیت رقابتی مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو که در طول سالهای اخیر همواره سیاست ارائه تسهیلات مناسب و تحویل فوری محصولات خود را در کنار ارتقاء کیفی و خدمات محصولات خود داشته است، در شرایط نابسامان فعلی نیز توانست با اتخاذ سیاست تحویل فوری و تامیین خودرو مطابق با نیاز بازار، تعهدات خود را پاسخ گفته و رضایت مشتریان […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۸ اسفند ۱۳۹۷

شرکت مدیران خودرو که در طول سالهای اخیر همواره سیاست ارائه تسهیلات مناسب و تحویل فوری محصولات خود را در کنار ارتقاء کیفی و خدمات محصولات خود داشته است، در شرایط نابسامان فعلی نیز توانست با اتخاذ سیاست تحویل فوری و تامیین خودرو مطابق با نیاز بازار، تعهدات خود را پاسخ گفته و رضایت مشتریان را از آن خود نماید.

با توجه به بحران های پیش آمده در سال 97، تولید خودرو و به تبع آن بازار خودرو با مشکلات بسیاری مواجه شد. مهمترین عامل مشکل خودروسازان در تامین قطعه برای تولید خودرو بود، به همین علت خودروسازان در تولید با مشکلات عدیده مواجه شدند و عملا نتوانستند پاسخگوی تعهدات خود باشند، این عدم تعهد باعث دلسردی برخی خریداران شد، گرچه اتفاقات غیر قابل پیش بینی بود اما مشتریان نیز منطق خاص خود را داشتند.

از سوی دیگر در این بازار آشفته برخی از خودروسازان بودند که توانستند با پیش بینی و برنامه ریزی درست، متناسب با نیاز بازار به تقاضای مشتریان پاسخ مثبت دهند.

به عنوان مثال شرکت مدیران خودرو که در طول سالهای اخیر همواره سیاست ارائه تسهیلات مناسب و تحویل فوری محصولات خود را در کنار ارتقاء کیفی و خدمات محصولات خود داشته است، در شرایط فعلی نیز توانست با اتخاذ سیاست تحویل فوری و تامیین خودرو مطابق با نیاز بازار، تعهدات خود را پاسخ گفته و رضایت مشتریان را از آن خود نماید.

این شرکت در ارزیابی های صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برای دومین فصل متوالی توانست بالاترین درصد رضایت مندی را به لحاظ فروش از آن خود کند.

از سوی دیگر این شرکت در سالهای اخیر سرمایه گذاری گسترده ای را در امر خدمات پس از فروش و تامین قطعات انجام داده تا بتواند علاوه بر افزایش اعتماد مشتریان سهم بازار خود را نیز افزایش دهد.

آغاز فروش نقدی محصولات مدیران خودرو مدل 98 با سود مشارکت

وضعیت خدمات پس از فروش عرضه کنندکان خودرو پس از تحریم ها 

خودروسازان خصوصی روی سرسره کاهش تولید/ تحلیلی بر آمار تولید خودرو در ۱۰ ماهه ۹۷

سبد محصولات مدیران خودرو ، پاسخگوی مشتریان

خدمات پس از فروش مطمئن، نقطه اتکا مشتریان

جدیدترین محصول چری در ایران رونمایی شد+ اعلام قیمت چری آریزو6

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی