پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرایط فروش نقدی اقساطی محصولات رنو (شهریور 94)

شرایط فروش نقدی اقساطی محصولات رنو توسط نگین خودرو با تحویل 10 روزه برای فروش نقدی اعلام شد. این محصولات شامل رنو داستر Exclusive، رنو فلوئنس Exclusive، رنو اسکالا کروک، رنو سیمبل و داستر دو دیفرانسیل می شود نگین خودرو که در روز های اخیر از سود 30 درصدی فروش مشارکتی محصولات مدل 2016 رنو […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

شرایط فروش نقدی اقساطی محصولات رنو توسط نگین خودرو با تحویل 10 روزه برای فروش نقدی اعلام شد. این محصولات شامل رنو داستر Exclusive، رنو فلوئنس Exclusive، رنو اسکالا کروک، رنو سیمبل و داستر دو دیفرانسیل می شود

نگین خودرو که در روز های اخیر از سود 30 درصدی فروش مشارکتی محصولات مدل 2016 رنو با تحویل 90، 120 و 150 روز کاری خبر داده بود، اکنون شرایط فروش با قیمت های متفاوتی را برای مشتریان در نظر گرفته است.

محصولات نگین خودرو که اخیراً رنو سیمبل و رنو داستر 4WD اتوماتیک به آن اضافه شده بود و هم‌اکنون با دو محصول جدید رنو داستر Exclusive و رنو فلوئنس Exclusive کامل‌تر شده است به صورت نقدی، اقساطی و مشارکتی به هموطنان عرضه خواهد شد.

طبق اعلام واحد بازاریابی نگین خودرو برای نخستین بار در سال جاری، نگین خودرو محصولات خود را با موعد تحویل 10 روزه به فروش می رساند که در این بین خودرو رنو داستر 2*4 اتوماتیک 2000 سی سی به صورت تحویل فوری عرضه می‌شود. به علاوه کلیه محصولات مدل 2016 میلادی با موعد تحویل 30 روزه به فروش می‌رسد.

در فروش اقساطی این برند اروپایی ، از 30 تا 50 میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت 6 تا 24 ماهه برای مشتریان در نظر گرفته شده و خودرو ها با مدل 2015 و 2016 ارائه می‌شوند.

تمامی محصولات رنو که توسط نگین خودرو عرضه می شوند دارای 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی است و با قیمت قطعی به فروش می رسند.

علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اینترنتی www.neginkhodro.com و یا به شعب و نمایندگی های مجاز شرکت نگین خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

شرایط فروش نقدی محصولات رنو_نگین خودرو_شهریور 94

شرایط فروش نقدی محصولات رنو_نگین خودرو_شهریور 94

 فروش اقساطی میتسوبیشی اوتلندر بدون کارمزد (شهریور 94)

عذرخواهی مدیرعامل سایپا بابت کیفیت محصولات

قول مدیرعامل ایران خودرو به منظور افزایش کیفیت

فروش اقساطی وانت آریسان (شهریور 94)

فروش فوری اعتباری محصولات MVM (شهریور 94)

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی