پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ویوارو سُرف

ویوارو سُرف ، ون سفری اپل

شرکت خودرو سازی اپل مدتی پس از معرفی پیشرانه های جدید برای سه گروه از ون های خود ، بالترین مدل ون های خودیعنی ویوارو را انتخاب کرده و با عنوان “Surf”  ، به یک خودروی کاملا خانوادگی و سفری تبدیل کرده است. بر اساس گفته اپل، ویوارو سُرف تا مرحله نهایی و تولید هنوز جا […]

javankhodro
پنجشنبه - ۱۹ شهریور ۱۳۹۴

شرکت خودرو سازی اپل مدتی پس از معرفی پیشرانه های جدید برای سه گروه از ون های خود ، بالترین مدل ون های خودیعنی ویوارو را انتخاب کرده و با عنوان “Surf”  ، به یک خودروی کاملا خانوادگی و سفری تبدیل کرده است.

بر اساس گفته اپل، ویوارو سُرف تا مرحله نهایی و تولید هنوز جا دارد. این مدل در نگاه اول برای خانواده های بزرگ و یا افرادی که زیاد اهل مسافرت هستند بسیار جذابیت دارد چرا که بسته به انتخاب و نوع صندلی های سفارشی می توانند 5 یا 6 مسافر را با خود حمل کنند بعلاوه فضای بسیار زیادی هم برای حمل وسیله و بار هم در اختیار مسافرین قرار می دهند.

ویوارو سُرف ویوارو سُرف ویوارو سُرف

اما از نکات بسیار جالب ویوارو سُرف می توان به سیستم تعلیق آن اشاره کرد که بر خلاف دیگر خودروهای ون  که به دلیل حجم بالای بارگیری خود، از سیستمی تعلیق نسبتا خشک و سفت استفاده می‌کنند، اپل برای محصول ویژه خود، وعده یک سیستم تعلیق بسیار نرم‌تر و راحت‌تر را داده است.

ویوارو سُرف

در ویوارو سُرف از یک موتور 140 اسب بخاری با گشتاور 320 نیوتن متری  ، استفاده شده است ، که تنها 6.1 لیتر سوخت در هر صد کیلومتر مسافت پیموده شده مصرف می‌کند و می‌تواند حداکثر سرعت خودرو را به مرز 180 کیلومتر بر ساعت برساند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی