پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران خودرو

مراسم افتتاح جشنواره خدمات نوروزي ایران خودرو آغاز شد + تصاویر

جشنواره خدمات پس از فروش ايران خودرو امروز ٢٦ اسفند ماه آغاز شد و تا ١٧ فروردين ماه ٩٨ در سراسر كشور ادامه خواهد داشت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو ؛ شهريار سلطاني معاون خدمات پس از فروش ايساكو در اين مراسم گفت: اپليكيشن اتوكليك در سال گذشته توانست بسياري از مراجعات […]

javankhodro
شنبه - ۲۵ اسفند ۱۳۹۷

جشنواره خدمات پس از فروش ايران خودرو امروز ٢٦ اسفند ماه آغاز شد و تا ١٧ فروردين ماه ٩٨ در سراسر كشور ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو ؛ شهريار سلطاني معاون خدمات پس از فروش ايساكو در اين مراسم گفت: اپليكيشن اتوكليك در سال گذشته توانست بسياري از مراجعات مشتريان به نمايندگي ها به منظور خدمات اوليه مثل سرويس را كاهش بدهد. زيرا خدمات مختلفي را توانستيم در محل مشتري ارائه دهیم. همچنين اپليكيشن امداد خودرو نيز امسال مي تواند با مانيتور كردن خودروهاي امدادي آنها را به سمت محل هايي كه پيك امدادي هستند هدايت کند و حتي قبل از مراجعه امدادگر ما اطلاعات و عكس او در اپليكيشن به مشتري نشان داده مي شود.

سلطاني افزود: در سال ٩٧ ما شيفت دوم نيز براي ارائه خدمات طراحي كرديم و ١٣ درصد از خدمات در سال جاري به اين نوع خدمات اختصاص داشت و در سال آينده انشالله خدمات بيشتري را در شيفت دوم خواهيم داشت. در جشنواره خدمات سال ٩٨ دقيقا ٢٠٥٠خودرو امدادي در سراسر كشور به هم ميهنان ارائه سرويس مي كنند و ٤٣٠٠ نفر از پرسنل ايران خودرو در اين طرح حضور دارند.
سيدرضا حسيني مديرعامل ايساكو نيز گفت: سعي داريم در طول دوران جشنواره خدمات سال ٩٨ تا حد امكان به خودروهاي ساير خودروسازان نيز خدمات رساني كنيم. وي افزود:شماره ٠٩٦٤٤٠ و اپليكيشن ايساكو در ابزار مهمي هستند كه هموطنان مي توانند از طريق آنها اعلام نياز به خدمات كنند.

حسيني تصريح كرد: شبكه نمايندگي ها در سراسر كشور به صورت آنلاين در يك شبكه دقيق قابل رصد هستند و مي توانيم مانيتور كنيم در كدام نمايندگي در كدام شهر چه اشكالات فني براي كدام محصولات بيشتر است و اين اطلاعات را در بهبود برنامه هاي كيفي و خدمات در آينده به كار بگيريم. پروژه هاي بهبود دقيقا با استناد به همين اطلاعت ترسيم مي شود. به طور مثال اگر اگر كاسه نمد ساق سوپاپ پژو ٢٠٦ در سيستم به عنوان يكي از اشكات برتر ثبت شود، برنامه كيفي سازي آن با اين اطلاعات تدوين خواهد شد. ما معتقديم در اين شبكه گسترده با پذيرش بالا در روز حتما اشكالاتي هم وجود دارد اما، پيوسته در مسير بهبود آن گام برمي داريم.

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی