پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

امداد سایپا

ناوگان امدادی سایپا در سراسر کشور مشغول خدمت‌رسانی است

مدیرعامل امدادخودرو سایپا گفت: طر‌ح امداد نوروز ۹۸، با پوشش تمامی شهرها و جاده‌های ایران، مشغول خدمت‌رسانی به همه خودروهای موجود در کشور است. نظام‌الدین وفا در بازدید از پایگاه‌های ثابت و سیار و همچنین مرکز امور مشتریان گروه سایپا، گفت: به‌منظور نظارت مطلوب بر خدمات شبكه نمايندگي‌هاي مجاز كشيك و همچنين امدادگران مستقر در […]

هادی سیانکی
یکشنبه - ۴ فروردین ۱۳۹۸

مدیرعامل امدادخودرو سایپا گفت: طر‌ح امداد نوروز ۹۸، با پوشش تمامی شهرها و جاده‌های ایران، مشغول خدمت‌رسانی به همه خودروهای موجود در کشور است.

نظام‌الدین وفا در بازدید از پایگاه‌های ثابت و سیار و همچنین مرکز امور مشتریان گروه سایپا، گفت: به‌منظور نظارت مطلوب بر خدمات شبكه نمايندگي‌هاي مجاز كشيك و همچنين امدادگران مستقر در پايگاه‌هاي روزانه و شبانه‌روزي، روزانه تعداد 32 گروه كنترل و نظارت متشكل از همكاران سايپايدك، مديران انجمن صنفي نمايندگي‌هاي مجاز، 4 تيم از مديران ارشد امدادخودرو سايپا و همچنين 40 نفر ارزياب افتخاري از مديران عامل و مديران ارشد گروه خودروسازي سايپا، بر شبكه خدمات و امداد نوروزي 98 نظارت دارند.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی به زائران راهیان نور و بازدیدکنندگان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس ادامه داد: ناوگان امدادي در استان خوزستان مخصوصاً مسيرهاي اصلي راهيان نور جهت ارائه خدمات ويژه به زائران مستقر است.

به گفته وی طرح امداد نوروز ۹۸ و ناوگان امدادی سایپا با هدف ارائه خدمات به مسافران نوروزی و با شعار “#همراه_خودروت_هستیم” از روز ۲۵ اسفند ۹۷ آغاز شده و تا روز ۱۶ فروردین ۹۸ ادامه خواهد یافت.

مديرعامل شركت امداد خودرو سايپا در خاتمه گفت: مسافران نوروزي در صورت نياز به خدمات امدادي مي توانند 24 ساعته با شماره 096550 تماس حاصل کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی