پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معاینه فنی خودرو

تاریخ اتمام گواهی معاینه فنی و اخذ گواهی جدید

مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک در تشریح زمان اتمام گواهی معاینه فنی و لزوم مراجعه به مراکز معاینه فنی برای اخذ گواهی جدید گفت: گواهی معاینه فنی در تاریخی که اخذ شده در همان تاریخ یک سال بعد به اتمام می‌رسد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ سعید قیصر درباره زمان اتمام اعتبار […]

هادی سیانکی
یکشنبه - ۱۱ فروردین ۱۳۹۸

مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک در تشریح زمان اتمام گواهی معاینه فنی و لزوم مراجعه به مراکز معاینه فنی برای اخذ گواهی جدید گفت: گواهی معاینه فنی در تاریخی که اخذ شده در همان تاریخ یک سال بعد به اتمام می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

سعید قیصر درباره زمان اتمام اعتبار گواهی معاینه فنی خودروهای سبک گفت: رانندگان مطلع باشند که گواهی معاینه فنی در هر روزی از ماه‌های سال اخذ شود در همان روز و ماه یک سال بعد اعتبارش به اتمام می‌رسد و باید تا پیش از آن تاریخ با مراجعه به مراکز معاینه فنی نسبت به اخذ گواهی جدید اقدام کنند.

وی افزود: این تصور که زمان اتمام اعتبار گواهی معاینه فنی تا پایان ماه اخذ گواهی است، درست نیست و در همان روزی که یک سال قبل گواهی دریافت شده اعتبار گواهی به پایان می‌رسد و اعمال قانون و ثبت تخلف از همان روز توسط دوربین‌ها انجام می‌شود.

منبع: ایسنا

در سال جدید کدام خودروها باید معاینه فنی دریافت کنند؟

3.6 میلیون برگ جریمه معاینه فنی در سال 97 / برنامه معاینه فنی برای ایمنی خودروها

جزییات معاینه فنی عادی و برتر برای خودروهای سواری/ مراجعه به شهرهای اقماری برای معاینه فنی راحت تر

از معاینه فنی ویژه بیشتر بدانید

دام مدل از خودروها مشمول معاینه فنی هستند؟

۳ تفنگ دار در جمع مردودی های معاینه فنی!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی