پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آمیکو

ناوگان کمک های آمیکو راهی لرستان شد/ حضور آسنا در ماموریت ویژه

شرکت آمیکو به عنوان تولید کننده خودروهای تجاری که در حوزه مسئولیت های اجتماعی همواره فعالیت های گسترده ای داشته است، با اعزام 5 دستگاه خودرو آسنا به همراه اقلام مورد نیاز سیل زدگان به یاری مردم استان لرستان شتافت. منیر فلاحتی مدیر روابط عمومی شرکت آمیکو در این خصوص به جوان خودرو گفت: آمیکو […]

javankhodro
پنجشنبه - ۱۵ فروردین ۱۳۹۸

شرکت آمیکو به عنوان تولید کننده خودروهای تجاری که در حوزه مسئولیت های اجتماعی همواره فعالیت های گسترده ای داشته است، با اعزام 5 دستگاه خودرو آسنا به همراه اقلام مورد نیاز سیل زدگان به یاری مردم استان لرستان شتافت.

منیر فلاحتی مدیر روابط عمومی شرکت آمیکو در این خصوص به جوان خودرو گفت: آمیکو تنها یک بنگاه صنعتی- اقتصادی نیست و در تاریخ خود همیشه در حوزه مسئولیت های اجتماعی سعی کرده فعالیت های انسان دوستانه ای را دنبال کند. وی افزود: با توجه به اتفاقات تلخ اخیر که باعث ایجاد مشکلات بسیاری برای هموطنان سیل زده است، شرکت آمیکو با همکاری هلال احمر استان تهران ناوگان 5 دستگاهی خود از پیک آپ های آسنا را راهی منطقه سیل زده لرستان می کند که مایحتاج اولیه را برای هموطنان به همراه دارند. فلاحتی تصریح کرد: آمیکو در حال آماده سازی ناوگان کامیونت های خود برای حمل کمک های این شرکت و همیاری هلال احمر در امداد رسانی به لرستان است.
مرتضی رضایی رئیس هلال احمر استان تهران نیز ضمن تشکر از همکاری مردم و شرکت آمیکو گفت: حمل و نقل اقلام مورد نیاز به سمت مناطق سیل زده با توجه به شرایط حاکم بر منطقه نیازمند وسایل نقلیه با توانایی های خاص است. وی با اشاره به همکاری شرکت آمیکو با هلال احمر استان تهران گفت: امیدوارم بتوانیم بخش کوچکی از بار روی دوش مردم سیل زده را برداریم.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی