پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید پژو پارس-ایران خودرو

خودروسازان در مسیر خصوصی شدن/ وزیر صنعت از واگذاری سهام خودروسازان خبر داد

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قرار است خودروسازان بزرگ کشور که دولت در آن سهام دارد، به تدریج واگذار شود. رضا رحمانی، با بیان این مطلب و با اشاره به افزایش سه برابری تولید خودرو در کشور طی اواخر سال گذشته، اظهار داشت: پیش‌ بینی می‌شود امسال یک میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۵ فروردین ۱۳۹۸

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قرار است خودروسازان بزرگ کشور که دولت در آن سهام دارد، به تدریج واگذار شود.

رضا رحمانی، با بیان این مطلب و با اشاره به افزایش سه برابری تولید خودرو در کشور طی اواخر سال گذشته، اظهار داشت: پیش‌ بینی می‌شود امسال یک میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو در کشور تولید شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته 950 هزار دستگاه خودرو در کشور تولید شده است، تصریح کرد: امسال هم به مانند ماه‌های پایانی سال گذشته، افزایش تولید خودرو را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، خودروسازی و صنایع وابسته به آن از جمله قطعه سازی را از صنایع مهم کشور برشمرد و افزود: رونق تولید باید سرلوحه کار تمام بخش‌های کشور و حتی مردم قرار گیرد و هرکس در حوزه کاری خود برای رقم زدن رونق تولید تلاش کند.

رحمانی در پایان حمایت از حوزه صادرات و تولید را از اولویت‌های سال 98 برشمرد و خاطرنشان کرد: برای این منظور باید سرمایه در گردش و نقدینگی واحدهای تولیدی تأمین شود، سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی به منزله خون در رگ‌های این واحدها است.

خودروسازان ؛ بزرگترین مشتری شبکه 5G

خودروسازان خصوصی روی سرسره کاهش تولید/ تحلیلی بر آمار تولید خودرو در ۱۰ ماهه ۹۷

چشم انداز حضور خودروسازان چینی در ایران/ عقبگرد چشم بادامی ها در صنعت خودرو کشور

خودروسازان اراده‌ای برای استفاده از ظرفیت قطعه‌سازان داخلی ندارند

بیعت خودروسازان با شرکت های دانش بنیان/ عزم جدی برای داخلسازی قطعات

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی