پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حمل خودرو با جرثقیل

اگر دیدیم خودرویمان در محل پارک شده نیست، چه کنیم؟

تا حالا این اتفاق برایتان پیش آمده که به محل پارک خودرویتان مراجعه کنید، ولی با جای خالی که خودرویی در آن نیست مواجه شوید؟! ممکن است 2 اتفاق برای خودرو افتاده باشد. یا در محل مناسبی پارک نکرده اید و پلیس خودروتان را توقیف کرده، یا اگر بدشانس باشید، خودروتان طعمه سارقان شده است. […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۶ فروردین ۱۳۹۸

تا حالا این اتفاق برایتان پیش آمده که به محل پارک خودرویتان مراجعه کنید، ولی با جای خالی که خودرویی در آن نیست مواجه شوید؟! ممکن است 2 اتفاق برای خودرو افتاده باشد. یا در محل مناسبی پارک نکرده اید و پلیس خودروتان را توقیف کرده، یا اگر بدشانس باشید، خودروتان طعمه سارقان شده است. اما در چنین شرایطی باید چه کنیم و از چه طریقی از وضعیت خودرو مفقود شده مطلع شویم؟

سرهنگ دوم محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب در این باره اظهار داشت: راننده خودرو بعد ار متوجه شدن از عدم وجود خودرو در محل پارک شده در صورتیکه پیامک حمل خودرو به پارکینگ برای راننده ارسال نشده باشد در اولین اقدام می‌بایست با سامانه 110 پلیس تماس حاصل کرده و اتفاق را گزارش دهد.

در این صورت اگر خودرو به دلیل تخلف در محل توقف توسط جرثقیل پلیس راهور به پارکینگ منتقل شده بود، پاسخگوی سامانه 110، راننده را از محل پارکینگ مطلع می‌نماید و در غیر این‌صورت راننده را راهنمایی نموده تا موضوع را از کلانتری مرتبط پیگیری نماید.

وی گفت: با توجه به تکرر مواردی از این دست به تمامی شهروندان توصیه می‌گردد در صورت تغییر آدرس و یا شماره تلفن همراهشان، این مسئله را در اسرع وقت به دفاتر پلیس+10 اطلاع دهند.

نحوه اعتراض به جریمه های نادرست پلیس راهور / متوقف کردن خودرو بدون مشاهده تخلف قانونی نیست

نکاتی برای جلوگیری از سرقت خودرو

با انجام این 8 تخلف موتورسیکلت توقیف می شود

برخورد با یک میلیون و ۲۹۴ هزار تخلف حادثه ساز در ایام نوروز

روند جریمه ورود به طرح ترافیک از سر گرفته شد + هزینه ورود به طرح ترافیک

خودروهای خودران باید با دستور پلیس متوقف شوند

رییس پلیس راهور پایتخت: مسیر یاب ویز می‌تواند نظم ترافیکی شهر را به هم زند

تخلفی به نام نگاه کردن به مسیریاب ها حین رانندگی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی