پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مسیریاب

تخلفی به نام نگاه کردن به مسیریاب ها حین رانندگی

رئیس پلیس راهور گفت: استفاده دیداری از این مسیریاب ها ممنوع و تخلف است و خود این اپلیکیشن‌ها با سیستم صوتی، استفاده کاربران را ساده‌تر کردند که استفاده از سیستم صوتی آنها برای راننده اشکالی ندارد. سردار محمدرضا مهماندار  در پاسخ به سؤالی مبنی بر مجاز بودن یا نبودن استفاده از مسیریاب توسط رانندگان وسایل‌نقلیه […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۷ اسفند ۱۳۹۷

رئیس پلیس راهور گفت: استفاده دیداری از این مسیریاب ها ممنوع و تخلف است و خود این اپلیکیشن‌ها با سیستم صوتی، استفاده کاربران را ساده‌تر کردند که استفاده از سیستم صوتی آنها برای راننده اشکالی ندارد.

سردار محمدرضا مهماندار  در پاسخ به سؤالی مبنی بر مجاز بودن یا نبودن استفاده از مسیریاب توسط رانندگان وسایل‌نقلیه و راکبان موتورسیکلت گفت: اپلیکیشن‌های مسیریاب بسیار مفید است و توصیه می‌کنیم رانندگان از مسیریاب‌های داخلی استفاده کنند و از این مسیریاب‌های داخلی حمایت می‌کنیم.

رئیس پلیس راهور ادامه داد: این مسیریابها در صورتیکه راننده باشید، اجازه استفاده از آن را به شما نمی‌دهد، استفاده دیداری از این مسیریابها ممنوع و تخلف است و خود این اپلیکیشن‌ها با سیستم صوتی، استفاده کاربران را ساده‌تر کردند که استفاده از سیستم صوتی آنها برای راننده اشکالی ندارد.

نحوه اعتراض به جریمه های نادرست پلیس راهور / متوقف کردن خودرو بدون مشاهده تخلف قانونی نیست

با تخلفات رانندگی خودروهای سازمانی برخورد می شود

ثبت 83 میلیون تخلف رانندگی در سال 97

مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در ایام نوروز خدمات می دهند

چند نفر در حوادث رانندگی سال 97 جان باختند؟ / افزایش هشت دهم درصدی فوتی ها

ممنوعیت توقف خودرو در میادین تهران از سر گرفته می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی